Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 12:28 
 
Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Prima app, even wat moeite gehad met installeren maar inmiddels up and running. Direct even de Defqon DVD van 2008 aangeslingerd, erg mooi om te zien :P Vanavond ook The Warrior maar even kijken, erg benieuwd wat we daarin te zien krijgen.


Nog steeds geen enkele reden om over te gaan naar de betaalde q-dance app: https://www.youtube.com/watch?v=NuDUxdPRIxE

Maar eerlijk, dat was ik toch niet van plan :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2021 23:30 
 
Hardtraxxer

HardDB schreef:
Fantazoo schreef:
Maar eerlijk, dat was ik toch niet van plan :sleep:


Ik voel mij ook totaal niet geroepen om een betaalde live stream te kijken. Terwijl ik toch wel grote fan ben van Q. Vraag me ook oprecht af (gezien de reacties op de livestream, die er toch minder zijn als vorig jaar op deze site) en de buzz vorig jaar over de livestream wat 'ze' er dit jaar mee hebben 'gewonnen'......
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu dacht ik omdat dat q-dance network er was je daar wellicht meteen de Defqon stream terug kon kijken, maar dat is niet het geval. Nou okay dan is er een schema van q waarin ze aangeven wanneer ongeveer wat vrijkomt, maar nu zie ik dat de eerste set (Peacock en Sefa) ook gewoon op Youtube gezet is. Wat is dan nog het voordeel van die membership? Q gaf zelf al aan dat niet de ticket voorrang het belangrijkste was.. nouja exclusieve content valt nu dus ook mee want blijkbaar komen de setjes voor iedereen beschikbaar.. blijft misschien alleen wat exclusieve merchandise over die toch geen Hollander wil hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere sets niet toch? Maar het casten is echt niet te doen, hakkelt steeds of klapt eruit, terwijl de chromecast gewoon goede verbinding heeft. Nu dus maar met audio only Frequencerz terugluisteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2021 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Nu dacht ik omdat dat q-dance network er was je daar wellicht meteen de Defqon stream terug kon kijken, maar dat is niet het geval. Nou okay dan is er een schema van q waarin ze aangeven wanneer ongeveer wat vrijkomt, maar nu zie ik dat de eerste set (Peacock en Sefa) ook gewoon op Youtube gezet is. Wat is dan nog het voordeel van die membership? Q gaf zelf al aan dat niet de ticket voorrang het belangrijkste was.. nouja exclusieve content valt nu dus ook mee want blijkbaar komen de setjes voor iedereen beschikbaar.. blijft misschien alleen wat exclusieve merchandise over die toch geen Hollander wil hebben?


Misschien de rechten van die set voor hun zelf gehouden (als dat al kan)? Was ook als enige echt iets totaal anders dan de rest (samen met Vertile). Zou inderdaad wel zijn doel voorbij schieten als straks alle populairdere setjes ook gewoon op YouTube komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt mij dat ze dit ook gebruiken om Q-Dance Network te promoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 10:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Echt schandalig dat je 50 euro betaald om Dediqated member te worden en vervolgens de setjes niet eens achter de login op je computer kan beluisteren. Je bent gedwongen de setjes op je telefoon te beluisteren. Dan is het natuurlijk ook weer zo gemaakt dat je de setjes niet op de achtergrond kan afspelen, waardoor je gedwongen bent de app open te laten staan, en dus geen andere dingen tegelijkertijd kan doen. Knap waardeloos voor die 50 euro die je dan neerlegt, hoop dat deze 2 dingen snel worden aangepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qamphuis schreef:
Echt schandalig dat je 50 euro betaald om Dediqated member te worden en vervolgens de setjes niet eens achter de login op je computer kan beluisteren. Je bent gedwongen de setjes op je telefoon te beluisteren. Dan is het natuurlijk ook weer zo gemaakt dat je de setjes niet op de achtergrond kan afspelen, waardoor je gedwongen bent de app open te laten staan, en dus geen andere dingen tegelijkertijd kan doen. Knap waardeloos voor die 50 euro die je dan neerlegt, hoop dat deze 2 dingen snel worden aangepast.

Oh dus de app kan niet zoals mixcloud/soundcloud gebruikt worden?
Dat is wel echt waardeloos. Dat alleen zou voor mij al 'n reden zijn om 't niet te willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja heb er inmiddels wel spijt van dat ik die €35 hier voor neergelegd heb. Als ik had geweten dat het zo ontzettend gebruiksonvriendelijk is had ik het geld er zeker niet aan besteed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2021 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Ja heb er inmiddels wel spijt van dat ik die €35 hier voor neergelegd heb. Als ik had geweten dat het zo ontzettend gebruiksonvriendelijk is had ik het geld er zeker niet aan besteed.

Het is nog nieuw voor Q-Dance dus misschien veranderd dit nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als je bij de setjes bovenin AUDIO only doet kan je wel gewoon andere apps gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2021 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Joey schreef:
Ja heb er inmiddels wel spijt van dat ik die €35 hier voor neergelegd heb. Als ik had geweten dat het zo ontzettend gebruiksonvriendelijk is had ik het geld er zeker niet aan besteed.

Het is nog nieuw voor Q-Dance dus misschien veranderd dit nog wel.

Maar in alle eerlijkheid, Qdance heeft nog nooit een fatsoenlijke app kunnen ontwikkelen. De oude Qdance app of de vroegere defqon app waren ook echt heel slecht.
Maar wel volle pond vragen voor een product dat nog niet af is vind ik wel kwalijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2021 23:34 
 
Hardtraxxer

Je kunt wel met de app cooking met sefa kijken, geen idee wat het is maar klinkt totaal niet interresant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 11:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk koken met Sefa
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de livesets komen gewoon op YouTube?
Ik zou me behoorlijk bescheten voelen als ik 50 euro hieraan had uitgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 13:54 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
En de livesets komen gewoon op YouTube?
Ik zou me behoorlijk bescheten voelen als ik 50 euro hieraan had uitgegeven.


Gewoon? Die van Peacock/Sefa is waarschijnlijk van hunzelf en de rest is ''illegaal'' opgenomen en online gezet door random mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 16:36 
 
Hardtraxxer

HardDB schreef:
Je kunt wel met de app cooking met sefa kijken, geen idee wat het is maar klinkt totaal niet interessant.


Broken Balance schreef:
Ik denk koken met Sefa


Da minde nie!?! Nee maar dat snap ik. Maar dus een 24kitchen programma met een hardstyle dj.....? Ik kan mij dus echt totaal niet voorstellen dat hardstyleliefhebbers dit willen zien (en er nog voor betalen ook!!). Dat hier vraag naar is zodat Q ooit heeft gedacht, ja dit gaan wij toevoegen aan onze content :thumbsup:

ULTIMO schreef:
Ik zou me behoorlijk bescheten voelen als ik 50 euro hieraan had uitgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2021 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
ULTIMO schreef:
En de livesets komen gewoon op YouTube?
Ik zou me behoorlijk bescheten voelen als ik 50 euro hieraan had uitgegeven.


Gewoon? Die van Peacock/Sefa is waarschijnlijk van hunzelf en de rest is ''illegaal'' opgenomen en online gezet door random mensen


Oh ik zag het liveset topic met YouTube vids, dacht automatisch dat ze van Q zelf waren aangezien die de illegale content normaal snel laten verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
HardDB schreef:
Broken Balance schreef:
Ik denk koken met Sefa

Nee maar dat snap ik. Maar dus een 24kitchen programma met een hardstyle dj.....?.


Is geen Hardstyle Dj :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2021 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

* Screams internally*
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

XQ Holland dus weer terug. In het Gelredome gok ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In februari (hard bass datum) dan misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
In februari (hard bass datum) dan misschien?


Had al eerder de vermoedens dat ze XQ Holland in het Gelredome zouden doen maar dit versterkt dat gevoel alleen maar meer. Voor mij zou het persoonlijk echt eeuwig zonde als ze de Gelredome licentie hiervoor gaan gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar bij Dediqated werd al gehint naar een X-Qlusive Holland in t Gelredome door een foto van de “Oma” met daaronder dat ze het wel leuk vond in Gelredome ;)
Overigens alleen als het een nachtfeest wordt gebruiken ze 1 van de 2 nachtslots.
Overdag mogen ze zo vaak dance feesten organiseren als ze willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2021 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Vorig jaar bij Dediqated werd al gehint naar een X-Qlusive Holland in t Gelredome door een foto van de “Oma” met daaronder dat ze het wel leuk vond in Gelredome ;)
Overigens alleen als het een nachtfeest wordt gebruiken ze 1 van de 2 nachtslots.
Overdag mogen ze zo vaak dance feesten organiseren als ze willen.


Scherp, alleen zie ik het niet zo snel gebeuren dat ze meer dan twee feesten in het Gelredome gaan doen. Zou ook niet weten welk concept naast Qlimax/XQ Holland het Gelredome zou kunnen uitverkopen.
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen