Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2020 17:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Interessante discussie. Ik ga ook voor enkel langere sets indien dat inhoudelijke voordelen heeft. Als er daardoor niet meer variatie in een set zit of interessanter wordt gemixt heb ik inderdaad ook liever dat je naar een uur opsodemietert. Artiesten hebben zelf nog wel eens de neiging om te denken dat ze enorm gevarieerd produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2020 18:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het zou mij niks verbazen als Q achter de schermen al bezig om een evenement vorm te geven in een nieuwe setting binnen de huidige richtlijnen.

Qlimax in een hele grote bioscoop bijvoorbeeld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2020 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de afgelopen maanden al genoeg op mn reet gezeten. Ik kan geen stoel meer zien. Alle barkrukken en bioscoopstoelen zijn leuke ideeen maar eerlijk gezegd zit ik daar niet zo op te wachten.
Gewoon losgaan, staand, is wat ik graag wil. Desnoods met een mooi gepimpt mondkapje als t moet >.< (ook al heb ik een hekel aan die grafdingen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij gebrek aan een betere plek dit topic maar.

In de laatste survey die vandaag is uitgestuurd heeft Q-dance het over een mogelijkheid dat ze een betaald account op willen zetten met de vraag wat mensen daar voor over hebben en wat voor content zij interessant genoeg vinden om voor te betalen.

Ik snap heel goed waar dit vandaan komt gezien ze toch inkomsten moeten proberen te genereren in deze tijd, maar ik moet zeggen dat ik bijvoorbeeld niet sta te springen om een betaald account als je daarbij bijvoorbeeld als eerste mag aansluiten in de rij bij ticketverkoop. Kaarten zijn op zich al redelijk duur, om daar dan nog een x aantal euro in de maand bij te doen weet ik niet of ik daar voor sta te springen.

Ik ben benieuwd wat anderen hiervan vinden, vandaar deze post.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Nu geef je hen wel dat idee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 18:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hangt er vanaf wat de content zal zijn. Als ik via een betaalde account alle livesets van elk Q-dance event kan streamen zonder reclames en in hoge kwaliteit heb ik daar wel extra moneys voor over. Of in deze coronatijden goede kwaliteit streams. Ik zie de early access voor ticketverkoop dan als een mooie extra. Maar puur voor early access zal ik nooit een betaalde account nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij stond er in de survey niets over betaald voorrang krijgen bij ticketverkoop.
Al zou ik het geen slecht idee vinden, een soort "fast lane" access zoals bij het pretpark.
Scheelt weer een hoop gestress bij DQ en Qlimax verkoop :P
Al ben ik meer voorstander van een Loyalty programma waarbij je beloond wordt naarmate je meer naar feesten gaat. En dat kan zijn het voorrang krijgen bij kaartverkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Nu geef je hen wel dat idee :P

Is gewoon een keuze in de survey, dus de keuze is niet bedacht door mij.

Sarabande schreef:
Hangt er vanaf wat de content zal zijn. Als ik via een betaalde account alle livesets van elk Q-dance event kan streamen zonder reclames en in hoge kwaliteit heb ik daar wel extra moneys voor over. Of in deze coronatijden goede kwaliteit streams. Ik zie de early access voor ticketverkoop dan als een mooie extra. Maar puur voor early access zal ik nooit een betaalde account nemen.


Zou je dan bijvoorbeeld ook de streams nog steeds op youtube willen hebben? Gewoon als vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mwah, hoeft van mij niet zo nodig op YouTube dan. Zolang je het dan maar wel via de Q-dance website kunt streamen naar een ander scherm met bijv. Chromecast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 11:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Volgens mij stond er in de survey niets over betaald voorrang krijgen bij ticketverkoop.
Al zou ik het geen slecht idee vinden, een soort "fast lane" access zoals bij het pretpark.
Scheelt weer een hoop gestress bij DQ en Qlimax verkoop :P
Al ben ik meer voorstander van een Loyalty programma waarbij je beloond wordt naarmate je meer naar feesten gaat. En dat kan zijn het voorrang krijgen bij kaartverkoop.


Ik denk dat een Loyalty programma voor kaarten ook beter zou werken, want er zijn maar 2 feesten van Q die elk jaar direct uitverkopen waar vooraan in de wachtrij staan ook daadwerkelijk zin heeft: Qlimax en Defqon. Mocht dat gebonden zijn aan een betaald Q-Dance account zie ik het wel gebeuren dat mensen 2x per jaar zich voor 1 maand inschrijven, voordringen bij de ticketsale, kaartjes scoren en zich vervolgens weer afmelden. Dan heb je voor een paar euro extra gegarandeerd kaartjes. Dat zou ik doen in ieder geval :P

Ik kijk zelf zelden naar setjes van Q-Dance feesten, aangezien artiesten tegenwoordig vooral hun eigen tracks draaien kan je net zo goed spotify aangooien en alles wat unreleased is via soundcloud ofzo. Enige wat ik nog weleens terugluister zijn echt speciale setjes zoals Geck-o en Wavolizer op de Silver van een paar jaar geleden of Project One op Qlimax. Maar voor Ran-D op een Q mainstage die weer 80% eigen tracks en 20% roughstate draait ga ik niet extra betalen.

Mochten er ook interviews op komen en lange aftermovies dan zou het misschien nog wel interessant kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2020 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Hangt er vanaf wat de content zal zijn. Als ik via een betaalde account alle livesets van elk Q-dance event kan streamen zonder reclames en in hoge kwaliteit heb ik daar wel extra moneys voor over. Of in deze coronatijden goede kwaliteit streams. Ik zie de early access voor ticketverkoop dan als een mooie extra. Maar puur voor early access zal ik nooit een betaalde account nemen.

Mee eens. Een paar euro voor niet waardeloze extra's zou ik zo doen, zeker om ze in deze tijd te helpen. Alle content die ze op DVD hebben uitgebracht, livesets van feesten (Ook niet uitgebrachte van x jaar geleden), speciale content (Interviews, background info) en iedere maand iets verloten of iets en je hebt iets waar mensen wel geld voor willen neerleggen. Deze dingen blijven ook aantrekkelijk zodra er feesten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 02:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ben zelf niet zo'n fan van wéér een abonnement. Zou liever zien dat ze dan de samenwerking aan gaan met al bestaande streamingsplatformen . Die zijn ook vaak beter en hebben een goeie infrastructuur.

Toch heb ik in de survey aangekruist dat ik wel open sta voor een abo onder de €3,- p/m maar dan wel met alle content in uHD direct beschikbaar. En alleen zolang echte feesten nog ver weg zijn.

Betreft het eventueel voorrang krijgen met ticketsale: Dat zou ik de doodsteek vinden van de trouwe fans. Kan mij niet voorstellen dat ze zich daar aan zullen branden. Ze verdienen al op ticketfee (PER TICKET , voor een geautomatiseerd systeem). Om dan ook nog eens een voorrang te bieden aan betaalde leden zou voor mij wel een reden kunnen zijn om niet meer naar een feest van Q te gaan.

Ik ben meer voor een systeem waarbij mensen die vaker zijn geweest en bijvoorbeeld de vorige editie hebben meegemaakt om voorrang te geven bij een ticketsale. Ik weet zo niet meer uit mijn hoofd of Q of B2S dat ooit hebben gedaan maar in de tijden van Fantasy Island kregen mensen die in ieder geval ooit al een editie hadden meegemaakt een week of wat voorrang voor de algehele verkoop. Maar bij grote bekende evenementen als Defqon en Qlimax zal dat denk ik niet zoveel uitmaken want daar is de groep die al eens is geweest en nog eens wil gaan altijd groter dan het beschikbare kaarten.

Enfin, we zijn al weer een stukje offtopic geraakt.


Suggestie trouwens voor de mod om de titel aan te passen naar 2021 ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Hangt er vanaf wat de content zal zijn. Als ik via een betaalde account alle livesets van elk Q-dance event kan streamen zonder reclames en in hoge kwaliteit heb ik daar wel extra moneys voor over.


Hebben een boel artiesten natuurlijk geen zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 10:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:
Sarabande schreef:
Hangt er vanaf wat de content zal zijn. Als ik via een betaalde account alle livesets van elk Q-dance event kan streamen zonder reclames en in hoge kwaliteit heb ik daar wel extra moneys voor over.


Hebben een boel artiesten natuurlijk geen zin in.


Want? Als het nieuwe platen zijn komen de setjes er gewoon (nog) niet, als het gaat om royalties krijgen ze die waarschijnlijk gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lijkt me ook wel te regelen. Sowieso komen heel veel setjes van Q-dance events al online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2021 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Van die streaming royalties zou een artiest misschien net een potlood kunnen kopen.

Het gaat er meer om dat je zo continue je huid tentoonstelt waardoor mensen je sets voorspelbaar kunnen gaan vinden.

Een keer is natuurlijk leuk, vooral als je op een mainstage staat oid, maar het wordt wat gevaarlijk als je in een seizoen op een boel Q feesten staat en iedere keer komt jouw setje online. Ik zou er in dat geval niet achter staan. Maar het ligt ook aan de profiel van de artiest. Als je vooral internationaal gericht bent wil je het misschien weer wel...

Als het gewoon van een beperkt aantal artiesten is op een paar prominente stages kan ik het nog begrijpen, maar dat gebeurt al grotendeels wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2021 18:50 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Suggestie trouwens voor de mod om de titel aan te passen naar 2021 ?

Done!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2021 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het niet beter om gewoon helemaal geen jaartal meer in de titel te hebben, ipv steeds maar weer te moeten aanpassen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Is het niet beter om gewoon helemaal geen jaartal meer in de titel te hebben, ipv steeds maar weer te moeten aanpassen?

1x per jaar moet toch lukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
1x per jaar moet toch lukken


Aangezien de titel aangepast is van 2019 naar 2021, en dus nooit op 2020 heeft gestaan, heb ik daar een hard hoofd in :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als Q-Dance nou is alle oude Defqon / Qlimax dvd's op Netflix zet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Presenting the go-to app for everything our scene has to offer.

Q-Dance feesten zijn voor mij maar een heel klein aandeel van de Hardstyle feesten die ik bezoek, 5 van de 140+ in 12,5 jaar tijd. Wel Defqon en XQ op de planning. Maar ben wel bang dat die voorrang nodig gaat zijn om tickets voor Qlimax en Defqon te kunnen bemachtigen.

Het zou leuk zijn als er livesets op komen die voorheen nog unreleased waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het allemaal opzich leuke ideeën behalve de voorrang op kaartverkoop, dat is gewoon een dikke middelvinger naar iedereen die geen memebrship heeft. Als ze dat weg hadden gelaten denk ik dat de reacties ook een stuk positiever waren geweest, maar in mijn kringen is niemand hier echt blij mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 12:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RT;
En je kan al zo makkelijk aan aan kaartje voor DefQon etc komen. Met die priority access steken jullie (Q) eigenlijk een beetje een mes in de rug van alle trouwe Q-dance fans. Ga zelf al jaren naar feestjes van jullie...maar omdat Sjaakie 50 euro neerlegt, mag hij eerst een kaartje kopen ipv ik. beetje oneerlijk toch?

Ik ben helemaal voor een Premium access voor wat betreft de stream, exclusieve content etc...Helemaal top. Maar voorrang op kaartverkoop omdat je 50 euro neerlegt is echt onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2021 12:44 
 
Hardtraxx Veteran

€4 p/m klinkt sowieso ook beter dan €50 per jaar
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen