Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 13:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke schreef:
haha, ja dahaaag. Ze gaan daar niet gratis staan hoor.

Volgens mij is dat weleens door een artiest of organisatie - wellicht in een Q&A - aangegeven. Het begrip 'gratis' is trouwens ook maar relatief gezien je met een Qlimax boeking overal binnenkomt, je plaatjes gestreamd worden en je eventueel nog een album kunt dumpen. Inkomsten komen alleen niet direct uit de boeking, that's all..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 15:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Het begrip 'gratis' is trouwens ook maar relatief gezien je met een Qlimax boeking overal binnenkomt, je plaatjes gestreamd worden en je eventueel nog een album kunt dumpen. Inkomsten komen alleen niet direct uit de boeking, that's all..


Dit, ik ben totaal geen fan van het "betalen in exposure" (betaal je fokking mensen gewoon), maar aan de andere kant opent dat ene (half)uurtje Qlimax wel echt een serieuze bak deuren in je carriere mits je het goed doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lokale promotors, zowel binnen als buitenland, kijken maar al te graag naar de grote leading evenementen zoals qlimax voor welke artiesten te boeken. Dus als jij door een uurtje hier te staan tegen een gereduceerd tarief, 10 extra boekingen kan krijgen voor de hoofdprijs, dan ben je dom als je dat niet doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat hierboven staat inderdaad. Het is eigenlijk net als dat je ineens in hit scoort, dat zal je ook meer boekingen opleveren. Kijk maar eens hoe het met Scooter is gegaan na Drop it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja of Dana met 16.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Kijk maar eens hoe het met Scooter is gegaan na Drop it.


Tering daar ging m'n cup a soup :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 16:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

zeke graag even inhoudelijk ingaan op de weerlegging van je stelling
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Volgens mij

Citaat:
weleens

Citaat:
door een artiest of organisatie

Citaat:
wellicht in een Q&A


Ik snap het idee hoor, maar wellicht wat meer info over waar dit nou echt vandaan komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 19:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha ja ik deed een beetje een Miwertje zie ik. Zou eens moeten zoeken maar het idee dat de gages op DQ en QL lager liggen is in ieder geval niet nieuw voor mij en als mijn feilloze geheugen me niet bedriegt werd het ook eens bevestigd door een betrouwbare bron. Zou eens moeten zoeken voor je, maar geen idee waarop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Uitgenodigd voor de Defqon.1 Power Hour Premiere op 21 december.
Meteen maar de tickets gekocht, lijkt me wel geinig om een keer bij te zijn :)


Iemand hier nog een code voor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 22:58 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Mocht je nodig zijn . Dm
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Haha ja ik deed een beetje een Miwertje zie ik. Zou eens moeten zoeken maar het idee dat de gages op DQ en QL lager liggen is in ieder geval niet nieuw voor mij en als mijn feilloze geheugen me niet bedriegt werd het ook eens bevestigd door een betrouwbare bron. Zou eens moeten zoeken voor je, maar geen idee waarop.



I've got your back!

Artikel wat over o.a. het minder of niet betalen van fees gaat stond oorspronkelijk hier maar de site bestaat niet meer:
http://www.musicincontrol.nl/index.php/ ... -dictator/

Artikel is in zijn geheel terug te lezen op partyflock:
https://partyflock.nl/topic/1091455:Q-D ... e-dictator

Als reactie hierop ontstond btw dit hardtraxx topic:
algemeen/q-dance-boevenbende-t7295.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 12:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahah goud. Wel een trieste conclusie ik met mijn olifantengeheugen het in 10 jaar nog niet voor elkaar heb gekregen om een HBO-diploma op de kop te tikken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2018 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

YWalen schreef:
zeke schreef:
Uitgenodigd voor de Defqon.1 Power Hour Premiere op 21 december.
Meteen maar de tickets gekocht, lijkt me wel geinig om een keer bij te zijn :)


Iemand hier nog een code voor?


PM me als je er nog steeds een nodig hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 16:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Code is hier ook nog beschikbaar voor geinteresseerden, stuur maar PM als je er een wilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 21:54 
 
Hardtraxxer

broodjebeenham schreef:
Code is hier ook nog beschikbaar voor geinteresseerden, stuur maar PM als je er een wilt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2018 23:52 
 
Hardtraxx Newbie

Aangezien niemand in het vraag & aanbod topic kijkt en hier geen evenementpagina voor is:
Als iemand nog power hour premiere kaartje te koop heeft DM aub
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 06:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kijk eens boven je..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 10:01 
 
Hardtraxx Newbie

zeke schreef:
Kijk eens boven je..

Tickets schijnen al uitverkocht te zijn dus zoek een kaartje en geen code.
Edit: Heb al een ticket
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 10:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gijs_001 schreef:
zeke schreef:
Kijk eens boven je..

Tickets schijnen al uitverkocht te zijn dus zoek een kaartje en geen code.


Hij is altijd zo zeke van zijn zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen vrijdag dus heen geweest naar Power Hour Premiere.
Het was geweldig. Met 0 verwachtingen heen gegaan en dan is het gewoon direct bij binnenkomst al een feest. Tijd geleden dat ik zo'n goeie intieme sfeer heb meegemaakt op een hardstyle feestje.
Dik geluid uit de Funktion One speakers.
En dat uurtje Power Hour was echt weer knallen, kijkend naar het grote ledscherm en live meedoen, links-rechts, opblaaszooi door het publiek, sitdown, etc.

Irritatiepuntje: Frequencers (draaide na Power Hour tot 00:30) die steeds het geluid wegdraaien zodat het publiek de melodie moet blerren. Dat werkt soms, maar dat hoef je NIET BIJ ELK FUCKING NUMMER TE DOEN. Hou daar eens mee op.

Voorderest top vermaakt, mag Q wel vaker doen :)

Oja, en er zijn vocals opgenomen voor het Defqon.1 anthem 2019. Het publiek moest een aantal zinnen nazeggen zoals 'Def-qon-one' 'One Tribe' 'One Family'
Ben benieuwd of het is gelukt zoals JDX bedacht heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2018 19:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

KELTEK
Citaat:
So, 2018 is almost coming to an end… What a year it was, I still can’t believe it! I played at big events like Defqon.1, Q-BASE, Intents, Decibel, Reverze, Dreamfields and at Project One @ Ziggo Dome just to mention a few. Also internationally I had the opportunity to do shows in Australia, Chile, Mexico and Singapore. Music wise I’ve had a very productive year, and I’m really happy with the successes of my tracks such at such as Dark Sun, Valkyries, Through The Night and Dance The Way I Am. I never could’ve wished for such a crazy year, for which I’d like to thank YOU a lot! This also sets the bar high for 2019! I’ll do everything in my power to make the next step with KELTEK. This ambition, combined with my personal goals give me the energy and motivation to work even harder! My agenda is filling up quick already, and I’m currently working on different special projects. One of them will be revealed at WOW WOW, so make sure to be there this new years eve!
See you all soon in 2019!
Much love, Sven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2018 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
KELTEK
Citaat:
So, 2018 is almost coming to an end… What a year it was, I still can’t believe it! I played at big events like Defqon.1, Q-BASE, Intents, Decibel, Reverze, Dreamfields and at Project One @ Ziggo Dome just to mention a few. Also internationally I had the opportunity to do shows in Australia, Chile, Mexico and Singapore. Music wise I’ve had a very productive year, and I’m really happy with the successes of my tracks such at such as Dark Sun, Valkyries, Through The Night and Dance The Way I Am. I never could’ve wished for such a crazy year, for which I’d like to thank YOU a lot! This also sets the bar high for 2019! I’ll do everything in my power to make the next step with KELTEK. This ambition, combined with my personal goals give me the energy and motivation to work even harder! My agenda is filling up quick already, and I’m currently working on different special projects. One of them will be revealed at WOW WOW, so make sure to be there this new years eve!
See you all soon in 2019!
Much love, Sven.

Wordt de Defqon anthemmaker niet onthuld op Wow Wow? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2018 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat zou zo maar kunnen dat het Keltek is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2018 21:19 
 
Hardtraxxer

Volgens mij stond in het Wow Wow interview dat de anthem makers bekend gemaakt zouden worden, meervoud dus. Heb daarnaast gerucht gehoord dat anthem een collab door 3 artiesten wordt, of Keltek daar dan ook bij zit geen idee (ook geen idee hoe betrouwbaar dit is, blijft een gerucht, maar zou opzich wel bij het One Tribe thema passen). Zou het ondanks zn PP verleden wel snel vinden als Keltek nu al Defqon anthem krijgt trouwens.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen