Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Op welke DYOA stem jij?
Lunatek - Heart For Hard 5%  5%  [ 3 ]
Insound - Activa Records 11%  11%  [ 7 ]
Lekker Belangrijk - LB Events 3%  3%  [ 2 ]
Rave On Tour 0%  0%  [ 0 ]
Underground Shock 2%  2%  [ 1 ]
Genadeloos - TK07 6%  6%  [ 4 ]
The Tribal Society 0%  0%  [ 0 ]
Project Audio Anarchy - EDM Community & Music In Control 16%  16%  [ 10 ]
The Sanctuary - Hit 'n Run 2%  2%  [ 1 ]
Cold War Soundclash - Kaputt! 2%  2%  [ 1 ]
LSDBunker - LSDB 23%  23%  [ 15 ]
Psychedelic Dreams 25%  25%  [ 16 ]
Andere Koek 0%  0%  [ 0 ]
Chronosphere - Strenght of Unity 2%  2%  [ 1 ]
Rebellion - Rebellion Events 0%  0%  [ 0 ]
The Underground - Citizen X 5%  5%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 64
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 10:14 

Aan het typen...

Ik stem nergens op. Ik ben enigszins openminded, maar ik weet ook dat ik sommige genres tig keer beter vind dan andere. Aangezien de helft een mix is van dubstep naar frenchcore, voegt het voor mij weinig toe, hooguit een uurtje of 2-3. Goed dat je het doet, dat wel. Maar mijn liefde voor early hardstyle/hardtrance is zoveel groter dat ik dan toch niet kom. Ik heb een area nodig die mij overhaalt om te komen, want de huidige lineup is niet boeiend genoeg.

En de rest is of jumpstyle of underground/early/industrial/terror/frenchcore. Ze wilden vorig jaar al geen (early) hardstyle stage omdat het nog meer hardstyle was, dus mag ik ook geen extra hardcore stage verwachten.

@Odyssee, of het niets te maken heeft boeit me niet. Speciale titels zijn een soort van beloning/aandacht die je een gebruiker geeft. En dat zijn nu net de gebruikers die LSDB kapot maken. Ik als niet actief lid kom daar en zie mensen met moderator titel en andere titels mensen afkraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 10:38 

Hardtraxx Veteran

Activa! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 10:53 

Hardtraxx Addict

ThaMaster schreef:
hidde schreef:
Ik mag hopen dat je snapt dat ik niet op iedereen doel, maar volgens mij is de algemene instelling niet echt openminded. :P

Als een interview met iemand die ze niet kennen daar al zo wordt af geblazen, damn. Ga diegenes muziek dan luisteren en dan oordelen. Maar ze kennen de naam niet dus is het per definitie kansloos en weet ik t. :lol:

Maar het moge duidelijk zijn dat dat niet voor iedereen geldt uiteraard.

Haha wie is deze mangel dan weer :p

En jouw punt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 11:02 

Hardtraxxer

Project Audio Anarchy - EDM Community & Music In Control

als Drivium zijnde stem ik daar uiteraard op haha :P
hope we make it :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 11:03 

Donateur

Heb LSDB gestemd, puur en alleen omdat ik benieuwd ben wat die met hun grote mond neer willen gaan zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 11:05 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Heb LSDB gestemd, puur en alleen omdat ik benieuwd ben wat die met hun grote mond neer willen gaan zetten.

Hahahahahah :lol:

Ik ben dus niet de enige die die LSDB attitude een beetje... Raar vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 11:09 

Hardtraxx Veteran

Ik heb op Project Audio Anarchy - EDM Community & Music In Control geste.d
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 11:34 

Hardtraxxer

TK07 gestemd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 11:47 

Hardtraxxer

hidde schreef:
TiMOTHYb schreef:

Hahahahahah :lol:

Ik ben dus niet de enige die die LSDB attitude een beetje... Raar vindt.

vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:52 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:

1. Jaloers
2. Als je ons concept leest dan weet je ook meteen wat we willen neerzetten
3 ahahahah
4 kaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 12:58 

Hardtraxx Veteran

ThaMaster schreef:
TiMOTHYb schreef:

1. Jaloers
3 ahahahah
4 kaas

Wat bedoel je met 'ons concept'? Als ik het PDF bestand van LSDB doorlees kom ik nergens jouw naam tegen hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 13:00 

Aan het typen...

ThaMaster schreef:
TiMOTHYb schreef:

1. Jaloers
3 ahahahah
4 kaas

Dit soort mensen dus. Dat is het imago van LSDB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 13:03 

Hardtraxx Addict

Hahahah inderdaad. :lol:

Megalol @ jaloers. Waarom zou hij in godsnaam jaloers zijn op LSDB? Omdat ze in de laatste 16 zitten? Kan ie net zo goed jaloers zijn op EDMcommunity of TK07. >.< Dus wtf is het punt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 13:13 

Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
ThaMaster schreef:
TiMOTHYb schreef:

1. Jaloers
3 ahahahah
4 kaas

Dit soort mensen dus. Dat is het imago van LSDB.

Deze persoon is geen lid van de LSDB crew derhalve distantiëren wij ons van deze uitspraken. Jammer dat dit geassocieerd wordt met LSDB.

"Bedankt" ThaMaster, voor het bevestigen van de vooroordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 13:14 

Hardtraxx Addict

Wat wij vinden geldt dan ook niet per se voor de crew maar voor de leden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 14:09 

Hardtraxx Veteran

Odyssee schreef:
Lyst schreef:
Het verschil is echter, dat daar ook o.a. de moderators het doen en de niet moderators krijgen er zelfs speciale titels voor wie de beste troll is. Op andere plekken krijgen dat soort mensen waarschuwingen. Natuurlijk zitten er zat normale leden op LSDB, maar dat hele zie mij eens stoer praten gebeuren door de actiefste leden maakt de hele site gewoon kinderachtig.

Die speciale titels hebben echt 0 te maken met 'beste troll' hoor. Het zijn gewoon titels voor een select groepje vaste en actieve gebruikers. Het heeft te maken met de persoon, vaste uitspra(a)k(en), etc.

@Contest;

Zitten een hoop goede concepten bij. Hoop dat wij door deze stemronde komen.

Thnx voor diegenen die hebben gestemd of nog gaan stemmen op LSDB.

LSDB is gewoon een jank community. Zie daar echt nooit normale reacties onder livesets, alleen maar kutopmerkingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 14:24 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:
Odyssee schreef:
Lyst schreef:
Het verschil is echter, dat daar ook o.a. de moderators het doen en de niet moderators krijgen er zelfs speciale titels voor wie de beste troll is. Op andere plekken krijgen dat soort mensen waarschuwingen. Natuurlijk zitten er zat normale leden op LSDB, maar dat hele zie mij eens stoer praten gebeuren door de actiefste leden maakt de hele site gewoon kinderachtig.

Die speciale titels hebben echt 0 te maken met 'beste troll' hoor. Het zijn gewoon titels voor een select groepje vaste en actieve gebruikers. Het heeft te maken met de persoon, vaste uitspra(a)k(en), etc.

@Contest;

Zitten een hoop goede concepten bij. Hoop dat wij door deze stemronde komen.

Thnx voor diegenen die hebben gestemd of nog gaan stemmen op LSDB.

LSDB is gewoon een jank community. Zie daar echt nooit normale reacties onder livesets, alleen maar kutopmerkingen.

Zegt de troll van hardtraxx? Zie alleen zeik en haat reacties van jou hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 14:35 

Hardtraxx Veteran

Geen van deze concepten zijn echt overtuigend genoeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 15:17 

Donateur

Ondankbare honden; geef ik jullie eindelijk mijn stem omdat ik benieuwd ben wat jullie neer gaan zetten en of het haalbaar is. Krijg ik vervolgens 2 jankballen van LSDB om mijn oren die niet even 2 minuten de tijd nemen om hun (welbekende??) concept hier neer te kopiëren.

Ik ben echter wel verschrikkelijk jaloers, zo jaloers dat ik wel op jullie gestemd heb. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 15:37 

LSDB word hem iig niet
Of Project Audio Anarchy, of Kaputt!
Hardstyle is er al genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 15:43 

Donateur

Het is niet de bedoeling dat er hier een Hardtraxx Vs. LSDB fittie ontstaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Het is niet de bedoeling dat er hier een Hardtraxx Vs. LSDB fittie ontstaat.

Nee snap ik, maar het is ergens toch ook wel apart wat er hier nou gebeurt... Timothy stemt op LSDB omdat hij benieuwd is wat er gaat gebeuren, en gelijk allemaal jankerds er overheen (zowel van LSDB als van 'ons' eigen hardtraxx :thumbdown: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 16:36 

Hardtraxxer

Gotta love the interwebs
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 16:37 

Hardtraxx Elite

lekker boeiend die drop your own area.. staat weinig interessants bij, leuk dat mense de kans krijge op dit te doen.. maar zal der geen moment te vinde zijn, wat er ook komt.. daar sta je dan in een area van 10m², daar gaak nii voor naar duitsland. doe dan maar iets van terror/frenchcore ofzo daar.. zijn die gekke tenminste nii bij mij in de buurt, wie vertelt mij even welke dat zijn, kan ik daar ff op stemme
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2011 16:50 

Aan het typen...

Almighty schreef:
LSDB word hem iig niet
Of Project Audio Anarchy, of Kaputt!
Hardstyle is er al genoeg

1. Jump/Tek
2. Subground/Hardstyle
3. Mainstream Hardcore tot Terror
4. Geen informatie over lineup/stijl
5. Mainstream Hardcore, Industrial, Early Hardcore
6. Frenchcore
7. Tekno/Tribecore/Frenchcore
8. Dubstep, Electro, House, Techno, Techhouse, Ambient, Experimental, Acid, Hardtrance, Early Hardstyle, Harddance, Techtrance, Trance, Hardstyle, Hardcore, Industrial, IDM, Schranz, Darkcore, Tekno, DnB, Crossbreed, Early Hardcore, Frenchcore, Terror, UK Hardcore
9. Ambient, IDM, Electro, Breakbeat, Dubstep, Breakcore, Underground Hardcore, Techno, Acid, DnB, Neurofunk, Acidcore, Mentalcore, Tekno
10. Dubstep
11. Techno, Techtrance, Hardtrance, Hardstyle, Dubstep, Early Hardcore, Schranz, Hardcore, Chipbreak, Darkstep
12. Classics, Jump, Oldschool, Happy Hardcore, Early Rave
13. Techno?
14. Early Hardcore
15. Techno, Tech Dance, Melodic Trance, Hardtrance, Hardstyle, Techno, Harddance, Early Hardstyle, Jump, Italian Hardstyle, Raw Hardstyle, Hardcore, Gabba, Industrial
16. Hardstyle, Harddance, Hardcore, Industrial

Onder het motto van Early Hardstyle gaan we niet doen, want er zijn al 3 hardstyle areas, dan geldt dat ook voor alle subgenres van hardcore en blijven er bar weinig inzendingen over.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen