Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Ik vond tijdens het luisteren project one ook nog niks
Behalve Rate Reducer :woot:


Ook de beste plaat van P1 vind ik :) Ga er nog geen mening over uitslaan eerlijk gezegd, ik heb een setje van hun live geluisterd en een preview filmpje van 4 a 5 tracks .. Nu kun je zeggen dat is toch genoegd, nja niet voor mij dus. Wil eerst wat fulls horen en dan oordeel ik wel. Je bent gewoon nog een beetje te vroeg met deze vraag aangezien Second Identity nog niet zo lang meegaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 15:37 
 
Hardtraxx Elite

-.- :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 16:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
The Indicator schreef:
Ik vond tijdens het luisteren project one ook nog niks
Behalve Rate Reducer :woot:


Ook de beste plaat van P1 vind ik :) Ga er nog geen mening over uitslaan eerlijk gezegd, ik heb een setje van hun live geluisterd en een preview filmpje van 4 a 5 tracks .. Nu kun je zeggen dat is toch genoegd, nja niet voor mij dus. Wil eerst wat fulls horen en dan oordeel ik wel. Je bent gewoon nog een beetje te vroeg met deze vraag aangezien Second Identity nog niet zo lang meegaat ;)


Wijze opmerkingen waar ik 100% achter sta ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2010 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Project One vond ik op het begin echt geweldig, maar dat is na een tijdje wel geminderd ... Het project werd een beetje uitgemolken had ik het idee, wat wel vaker gebeurd met 'grote' hardstyle acts etc.

Second Identity zal hetzelfde mee gebeuren, vind het alleen vanaf het begin al niet bepaald geweldig ... Snap niet echt waarom iedereen het zo goed vind, kwestie van smaak wss ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind beide erg sterk.

Nu project.1 natuurlijk gekapt is, is het wel anders praten. Beide groepen zijn vernieuwend geweest in de scene en beide produceren ze een andere sound.
Nu project.1 de stekker eruit heeft getrokken vind ik het alleen maar relaxed dat er nu Second Identity is! Waar nog eens bovenop komt dat ze een heerlijk setje neerknalden op hardbass 2010.

al met al vind ik alle platen van deze samenstellingen wel wat hebben. toppers en wat mindere platen natuurlijk inbegrepen. ik erger me eerder aan dingen zoals avio en andere dingen, waarvan ik dus vind dat dat niets meer me de hardstyle te maken heeft waar ik ooit op verliefd werd.

maar dat is weer een ander verhaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 13:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Third Dimension! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 14:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet niet of dit wel te vergelijken valt eigenlijk..
P1 heeft een album gemaakt, SI is dat niet van plan (glaube ich)

project one had ook 'grotere' dj's.. Als je de stages zag waar Hhz en wildstylez al gestaan hadden toen ze met p1 begonnen,
en dat vergelijkt met de stages van a-lusion en scope..
Denk dat second identity daarintegen wel meer samen zullen draaien dan project one, want die hebben toch niet bijzonderveel setjes gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 15:09 
 
Hardtraxx Newbie

Waarom zouden ze niet te vergelijken zijn?

P1 is/was een samenwerking van HHZ en WS, SI is een samenwerking van A-lusion en Scope DJ. Beide acts werden gevormd om iets nieuws te beginnen met een nieuwe style en sound.
Dat P1 wat bekender is geworden spreekt voor zich, HHZ en WS spreekt mensen meer aan dan A-lusion en Scope DJ en verkoopt beter.
We kunnen wel zeggen van; ja kan je net zo goed DBSTF en NC ook vergelijken, maar die zijn als een duo begonnen en hebben faam gemaakt als duo. Daarom spreken we ook van HUN style :)

Mijn mening: vond P1 in het begin zeer lekker, maar na wat vaker luisteren had ik er wel genoeg van. Te veel opgeblazen.

SI heb ik op Hardbass gehoord, vond ze wel oke maar niet denderend. Spreekt me niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Luister nog steeds veel P1 - tracks hoor :)
ze hadden naar mijn idee allemaal wel wat, slecht verzonnen of niet, ik vond het lekker klinken!
Second Identity is een geheel andere stijl maar spreekt mij ook zeker aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind dat nummers van P1 wel goed klinken. nummers zoals rate reducer, art of creation, the story unfolfds,... draai ik nog regelmatig. Ook de set van XQ HHZ vond ik lekker gaan :P Jammer dat ze zijn gestopt :(

Second identity vind ik niet echt schitterd. Denk ook dat dit is omdat het gewoon niet mijn stijl is. (net zoals de nieuwe jongens zoals AVIO, A-lusion, Ran-D,... vind ik niet geweldig). Als ze enkele tracks gereleased hebben kan mijn oordeel veranderen uiteraanrd :) of wanneer ik ze een aan het werk heb gezien op een feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 18:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dnl schreef:
laat hier je mening uit over project one en second identity.
welke tracks vind je het beste?


enigste mening wat ik geef is over deze topic.

Doelloos. over S I kun je nog vrij weinig zeggen, heb zelf gestaan op hardbass maar het kon me nog niet pakken, beetje bestaande ideeën op nieuwe aan de draaitafels gelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project One was gewoon echt vet. Story Unfolds en Rate Reducer als hoogtepunt en kort daarachter Life Beyond Earth, Raiders of The Sun (wel de edit), Art of Creation en Halfway There. Second Identity vind ik tot nu toe eigenlijk niets maar heb nog geen HQ gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vergeet The World Is Yours ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2010 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SI spreekt me ook wel aan, Hopelijk word het inderdaad niet zo uitgemolken als P1.
P1 was op het moment dat ik ongeveer hardstyle ben beginnen luisteren erg in trek bij me.
Maar ondertussen weer lang geleden dan ik hun album nog eens heb geluisterd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Second Identity op Hardbass gehoord, ze waren beter dan ik verwachtte. Dus ik denk wel dat ze 't nog goed gaan doen in de toekomst. ;)

Project One, was gewoon een mooi begin voor Wildstylez die nu meer solo kan gaan.
Het blijft natuurlijk een mooi album. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2010 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Merlijn schreef:
Second Identity op Hardbass gehoord, ze waren beter dan ik verwachtte. Dus ik denk wel dat ze 't nog goed gaan doen in de toekomst. ;)

Project One, was gewoon een mooi begin voor Wildstylez die nu meer solo kan gaan.
Het blijft natuurlijk een mooi album. ^^


Mee eens, die wildstylez is een held qua tracks, vind dat hij hhz kwalitatief beter is
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen