Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:34 

Aan het typen...

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:44 

Hardtraxx Addict

Een beetje partyflock achtig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:44 

Hardtraxx Addict

Klinkt echt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:45 

Aan het typen...

Atraxisz schreef:

Het is zoiets als partyflock voor de hardstyle feesten, zoiets als discogs voor de hardstyle releases, zoiets als lsdb voor hardstyle livesets, aangevuld met extra artiest informatie en een rating systeem. En dat alles in een systeem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:51 

Hardtraxx Veteran

dit is idd een heel erg doordacht plan, goed initiatief :thumbup:
misschien dat dit ook het verkennen van hardstyle gemakkelijker maakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:51 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Atraxisz schreef:

Het is zoiets als partyflock voor de hardstyle feesten, zoiets als discogs voor de hardstyle releases, zoiets als lsdb voor hardstyle livesets, aangevuld met extra artiest informatie en een rating systeem. En dat alles in een systeem ;)

Aha! Dat zou idd wel heel erg vet zijn, maar wie moet dat gaan doen en bijhouden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:53 

Hardtraxxer

Wat top zou zijn is dat je bij bijv. een liveset zelf velden kunt toevoegen voor de playlist en daarbij kunt zoeken op artiesten/nummer, zodat je altijd het goede nummer te pakken hebt (ZONDER spelfouten....). Tevens zou je deze track dan kunnen linken naar hardstyle.com of een andere site waar je die track kunt aankopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 17:56 

Aan het typen...

Ja er zijn ook samenwerkingsmogelijkheden met bedrijven, die misschien ook als sponsor kunnen dienen.
Wie dit kan gaan doen, weet ik niet. Ik heb alleen dit idee, ik kan helpen met het ontwerpen en eventueel met wat SQL queries. Maar ik dacht als ik dit altijd bij me houdt, zal er iig nooit iets gaan gebeuren.
En degene die het bij gaat houden is de community zelf, net zoals men nu nieuwe topics maakt voor releases, feesten, livesets etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:05 

Hardtraxxer

Ik heb dit soort ideeën ook met Fear.FM gehad... Echter de uitvoering houd toch wat meer in dan even wat "SQL". Want zoals je ook aangeeft, naast het maken (wat jaren kan duren op basis van vrijwilligers) moet je ook mensen hebben die het willen vullen..

Persoonlijk vrees ik dat, als je aan zoiets gaat beginnen, je het kan schudden als je dit met "vrijwilligers" gaat doen. De reden... tijd... motivatie.... etc...

Maar anders toch succes! Ik zal het zeker volgen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:10 

Aan het typen...

Bij screamer hardstyle is het ook door de gebruikers gevuld. Het kan dus wel.
En ik wil zelf ook best af en toe wat labels compleet maken.
Het maken lijkt mij geen jaren te duren, de basis is een kwestie van wat forms en een achterliggende tabelstructuur, en wat schermen om de queries op uit te kunnen voeren. Dat lijkt me niet extreem veel dat je er jaren mee bezig bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:12 

Hardtraxx Veteran

Erg vet idee! Als het nodig is zou ik zeker mee willen helpen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:14 

Hardtraxxer

Daarom ik ben benieuwd wat er van de grond komt.
En zeker als ik zo het "wensenlijstje" bekijk..

Vergeet niet dat, als je nu bijvoorbeeld een DB model gaat ontwikkelen en er bij de release achter komt dat bepaalde dingen anders hadden moeten zijn je een hoop ellende kan hebben. Maar goed het idee is goed en ik hoop dat het gaat lukken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:16 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Bij screamer hardstyle is het ook door de gebruikers gevuld. Het kan dus wel.

Lyst schreef:
Het maken lijkt mij geen jaren te duren Dat lijkt me niet extreem veel dat je er jaren mee bezig bent.

Volgens mij is SH er ook al jaren mee bezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 18:53 

Hardtraxx Beheerder

Heel leuk, maar hier zoek je maar een ander forum voor om te promoten oid... Want eigenlijk alles wat hier in wordt aangehaald komt in de nieuwe versie van Hardtraxx waar ik al ruim een maand mee bezig ben :thumbup:

Dit wilde ik eigenlijk nog voor mezelf houden (en de mods) zodat anderen er niet met m'n ideeën vandoor gaan, maargoed. Meer ga ik nog niet vertellen. Jullie merken het wel ^^

edit: ik laat het topic wel even open
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 19:09 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
Heel leuk, maar hier zoek je maar een ander forum voor om te promoten oid... Want eigenlijk alles wat hier in wordt aangehaald komt in de nieuwe versie van Hardtraxx waar ik al ruim een maand mee bezig ben :thumbup:

Dit wilde ik eigenlijk nog voor mezelf houden (en de mods) zodat mensen niet met m'n ideeën ervandoor gaan, maargoed. Meer ga ik nog niet vertellen. Jullie merken het wel ^^

edit: ik laat het topic wel even open

:thumbsup:

En ook +1 voor Lyst zijn idee alleen ik denk dat het in de praktijk een stuk moeilijker lijkt dan op beeldscherm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 19:17 

Hardtraxx Beheerder

Ik denk dat eind juli / begin augustus wel safe is om te zeggen dat het dan af is.

Heb tot eind juni amper de tijd ivm fulltime stage :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 19:17 

Hardtraxx Veteran

Ik ben echt benieuwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 19:18 

Artiest

De zoveelste :) Denk dat wat je wilt iets is wat al bestaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 19:19 

Artiest

Jor-D schreef:
Ik denk dat eind juli / begin augustus wel safe is om te zeggen dat het dan af is.

Heb tot eind juni amper de tijd ivm fulltime stage :x

Als je hulp nodig hebt, mail me ff jordy :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:28 

Donateur

het idee is zeker vet.
ben alleen wel benieuwd hoe soepel het allemaal gaat lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 20:30 

Donateur

Dit klinkt echt: EPIC! Hopelijk komt het van de grond want het klinkt echt ideaal! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 21:15 

Hardtraxx Veteran

Als je zoiets echt goed aan zou willen pakken zou ik een bedrijf op het hele plan zetten. Een bedrijf dat een goede functionele site kan bouwen. Waar je dan zelf, en met actieve leden de database begint te vullen, dan moet het alleen nog maar gaan lopen...

Maarja ik zou het op die manier aanpakken aangezien ik zelf niet genoeg verstand heb van sites e.d. bouwen en wel een waterdicht systeem zou willen hebben. Ik weet het, het is een hele inverstering, en ik weet echt niet of je het terug zou kunnen verdienen, maar het lijkt mij de beste manier..

Vet idee verder :thumbsup:
Van die rating en het "interactieve" wist je wel dat 't me aansprak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 23:11 

Aan het typen...

@nego, er zijn her en der wel losse fladders van mn idee te vinden, maar ik ken geen site die het allemaal benut en zich richt op hardstyle. Sorry Jordy btw, was niet mijn bedoeling iets te verklappen, ik wist niet dat je deze plannen ook had ;) Anyway succes ermee en voor concrete ideeen kun je me contacten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 23:14 

soort Discogs?

wel vet bedacht iig
het zou makkelijker zijn om een bestaande datbase te gebruiken, maarja dat wordt dan wss dokken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2010 23:16 

Hardtraxx Beheerder

Er gaat een slotje op ^^

Hou Hardtraxx in de gaten rond juli/augustus :P
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen