ik hoop ook op alpha twins
Akkoordwrote:Ik denk helemaal niets.
Akkoordwrote:Ik denk helemaal niets.
Want? Het gaat meer om de bekendheid van de naam hoor. En Frontliner is niet superbekend bij het grote publiek. Het zou kunnen, maar ik zou eerder andere mensen zien.wrote:1 ding is zeker, Frontliner doet of InQontrol of DefQon. 1 of Decibel kan bijna niet anders met zoveel goeie releases
Niet mee eens, frontliner de man van spacer. Elke niet hardstyle-knul kent dat nummer, net zo als ze 1,2 stampuuhh kennenwrote:Want? Het gaat meer om de bekendheid van de naam hoor. En Frontliner is niet superbekend bij het grote publiek. Het zou kunnen, maar ik zou eerder andere mensen zien.wrote:1 ding is zeker, Frontliner doet of InQontrol of DefQon. 1 of Decibel kan bijna niet anders met zoveel goeie releases
ja raffelde de post ff snel af ;pwrote:WTF maak je post is wat duidelijker :')wrote:ze houden het toch wel bij een nl dj
ik ga voor frontliner / zany / dbstf ?
zatox/tatanka zeker/hopelijk niet
Ik vond de Qlimax anthem niet echt waardig heur...wrote:.DBSTF/NC/Zany/HHZ zullen de andere nog wel ff blijven maken, wat alleen maar goed is gezien de vorige anthems
uitzonderingwrote:Laatste 2 jaar weinig anthem waardige nummers gezien hoor, enkel loudness.
vond next dimensional world nou net 1 van de mindere anthems van qlimax in de afgelopen jaren.wrote:Next Dimensional World vond ik ook een tof anthem, misschien alleen net voor het verkeerde feest. Control Alt Delete was ook een toppertje. Het probleem is vaak dat je verwacht dat een anthem geweldig geniaal moet zijn, terwijl ik bij de meeste anthems de laatste jaren altijd iets heb van: tsja, aardig maar ook niet meer dan dat.
Precies dat vond ik het probleem bij Next Dimensional World. Ik denk dat iedereen dat nummer geweldig had gevonden als het de Defqon.1 anthem was geweest, want het past niet bij een feest als Qlimax wat gewoon een duistere sfeer hoort uit te stralen.wrote:Een nummer kan wel goed zijn of zelfs geweldig, maar nog een slecht anthem wezen. Een anthem hoort meer te zijn dan een allerdaags nummer met vocals van het betreffende feest.
Qlimax hoeft niet zo nodig persé zo duister te zijn hoor. Als je keek naar dat thema: Next Dimensional World.. Plus de visuals die in de trailer gebruikt zijn, dat zag er niet echt heel "duister" uit.wrote:Precies dat vond ik het probleem bij Next Dimensional World. Ik denk dat iedereen dat nummer geweldig had gevonden als het de Defqon.1 anthem was geweest, want het past niet bij een feest als Qlimax wat gewoon een duistere sfeer hoort uit te stralen.wrote:Een nummer kan wel goed zijn of zelfs geweldig, maar nog een slecht anthem wezen. Een anthem hoort meer te zijn dan een allerdaags nummer met vocals van het betreffende feest.