Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende

Wie maakt het Anthem van InQontrol?
Wildstylez 20%  20%  [ 34 ]
D-Block & S-te-Fan 3%  3%  [ 5 ]
Brennan Heart 4%  4%  [ 7 ]
Headhunterz 4%  4%  [ 6 ]
Frontliner 40%  40%  [ 68 ]
AVIO 5%  5%  [ 8 ]
B-Front 8%  8%  [ 13 ]
Ran-D 4%  4%  [ 6 ]
Alpha² 9%  9%  [ 16 ]
Anders.. (Zet in reacties) 4%  4%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 169
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2010 22:50 

Hardtraxx Elite

ik hoop ook op alpha twins
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 01:09 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik denk helemaal niets :).

Akkoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 11:09 

Donateur

1 ding is zeker, Frontliner doet of InQontrol of DefQon. 1 of Decibel kan bijna niet anders met zoveel goeie releases ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 12:00 

Hardtraxx Veteran

gewoon showtek jonge xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 12:18 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
1 ding is zeker, Frontliner doet of InQontrol of DefQon. 1 of Decibel kan bijna niet anders met zoveel goeie releases ;)

Want? Het gaat meer om de bekendheid van de naam hoor. En Frontliner is niet superbekend bij het grote publiek. Het zou kunnen, maar ik zou eerder andere mensen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 12:21 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
frankhardenberg schreef:

Want? Het gaat meer om de bekendheid van de naam hoor. En Frontliner is niet superbekend bij het grote publiek. Het zou kunnen, maar ik zou eerder andere mensen zien.

Niet mee eens, frontliner de man van spacer. Elke niet hardstyle-knul kent dat nummer, net zo als ze 1,2 stampuuhh kennen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 12:23 

Donateur

Frontliner is net zo bekend als Wildstylez hoor. Maar ik zie ze niet meteen een Defqon.1 anthem verzorgen. Wel die van InQontrol, dat is ook niet echt een feest waar het gaat om bekendheid bij 'dagjesmensen".
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 12:54 

Hardtraxxer

Struikrover schreef:
broodroosterr schreef:
ze houden het toch wel bij een nl dj
ik ga voor frontliner / zany / dbstf ?
zatox/tatanka zeker/hopelijk niet ;)

WTF maak je post is wat duidelijker :')

ja raffelde de post ff snel af ;p
je ziet op de meeste grote feesten dat de anthems de laatste jaren (op IQ/qlimax na) gemaakt worden door nederlandse dj's, die ze meteen promoten in de grote discotheken. Mensen blijven roepen voor tatanka/zatox, die het imo toch niet gaan maken hOOgstens een samenwerking... Ook denk ik eerder dat B-Front een anthem gaat maken dan AVIO aangezien zijn nummers toch een stuk meer worden gedraaid door andere dj's (ondanks de populariteit van hun set op bijv IQ/scantraxx)

frontliner gaat sowieso zn kans krijgen, ik had gehoopt dat sunblast zijn toenmalige anthem"debuut" zou worden, maar die zal dus zeker 1 van de grote anthems gaan maken...DBSTF/NC/Zany/HHZ zullen de andere nog wel ff blijven maken, wat alleen maar goed is gezien de vorige anthems -> iMo <- :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 13:11 

Aan het typen...

Laatste 2 jaar weinig anthem waardige nummers gezien hoor, enkel loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 15:51 

Hardtraxx Elite

broodroosterr schreef:
.DBSTF/NC/Zany/HHZ zullen de andere nog wel ff blijven maken, wat alleen maar goed is gezien de vorige anthems

Ik vond de Qlimax anthem niet echt waardig heur... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 16:52 

Hardtraxx Veteran

Ik vond dat anthem juist gruwelijk. Scrap Attack juist weer veel minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 17:57 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Laatste 2 jaar weinig anthem waardige nummers gezien hoor, enkel loudness.

uitzondering

donkey rollers - last city on earth
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 18:15 

Hardtraxxer

de anthems van de laatste 2 jaar vond ik best goed, toegegeven: de anthem van qlimax was even wennen maar toen ik em hoorde op thrillogy en even later eenmaal op qlimax stond was het echt een goed nummer ^^

om op de topic trug te komen...de anthem is meestal aardig hard gezien wat DR/NC de laatste 2 jaar maakte en der vanuitgaande dat in de trailer een paar toontjes trug te horen waren, ga ik voor frontliner :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 18:20 

Hardtraxx Addict

Ik vond Ctrl-Alt-Delete echt wel een anthem waardig nummer :thumbup:

maar ik heb zelf gekozen voor Wildstylez of B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 22:35 

Donateur

Next Dimensional World vond ik ook een tof anthem, misschien alleen net voor het verkeerde feest. Control Alt Delete was ook een toppertje. Het probleem is vaak dat je verwacht dat een anthem geweldig geniaal moet zijn, terwijl ik bij de meeste anthems de laatste jaren altijd iets heb van: tsja, aardig maar ook niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2010 22:57 

Donateur

dawasiknie schreef:
Next Dimensional World vond ik ook een tof anthem, misschien alleen net voor het verkeerde feest. Control Alt Delete was ook een toppertje. Het probleem is vaak dat je verwacht dat een anthem geweldig geniaal moet zijn, terwijl ik bij de meeste anthems de laatste jaren altijd iets heb van: tsja, aardig maar ook niet meer dan dat.

vond next dimensional world nou net 1 van de mindere anthems van qlimax in de afgelopen jaren.
vinda dat qlimax een beetje duistere anthems moet hebben en next dimensional world was in mijn ogen toch niet iets te happy. als los staand nummer was het een goed nummer maar niet als anthem van qlimax.
en echt qlimax anthem vind ik nog steeds the path to the darkside van de alpha twins
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 01:55 

Hardtraxx Addict

ik hoop op Alpha 2 !
het is in ieder geval denk ik niet een artiest die op Hard Bass stond :P (hele wilde gedachte):
de afgelopen 2 jaar was op Hard Bass het In Qontrol Anthem te horen voor de eerste keer.
dit jaar stond A2 niet op HB dus ze konden hem ook niet ten gehoren brengen ^^
Avio sowieso niet, niet mainstream genoeg :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 08:10 

Hardtraxx Veteran

Next Dimensional World is zoveel beter dan The Nature Of Our Mind..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 11:04 

Aan het typen...

Een nummer kan wel goed zijn of zelfs geweldig, maar nog een slecht anthem wezen. Een anthem hoort meer te zijn dan een allerdaags nummer met vocals van het betreffende feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 12:44 

Hardtraxxer

vind van beide anthems dat ze zo goed als perfect aansloten op het _thema_ waar het allemaal omgaat
of het nummer tof gevonden wordt of niet, dat is smaak
het was bij beide anthems erg wennen omdat qlimax belachelijk commercieel is en je ECHT iets verwacht en je niet verwacht te moeten wennen aan een zogenaamd topnummer wat voor de eerste keer niet zo klinkt ;p

desalnietemin! vind beide nummers erg vet, sowieso als je er eenmaal staat....dat kan je niet ontkennen. (toch?)

in de trailer van in qontrol hoorde je aant eind van die hoge toontjes, als die in de anthem zitten verwacht ik ECHT iets vets....kan nie wachten :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 13:18 

Donateur

Lyst schreef:
Een nummer kan wel goed zijn of zelfs geweldig, maar nog een slecht anthem wezen. Een anthem hoort meer te zijn dan een allerdaags nummer met vocals van het betreffende feest.

Precies dat vond ik het probleem bij Next Dimensional World. Ik denk dat iedereen dat nummer geweldig had gevonden als het de Defqon.1 anthem was geweest, want het past niet bij een feest als Qlimax wat gewoon een duistere sfeer hoort uit te stralen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 15:19 

Hardtraxx Elite

Trouwens, zat te denken he... Is JDX geen optie?!? Die komt terug met die 2 nieuwe nummers van 'm, maakt sowieso al veel showtunes voor q-dance (je weet wel die nummers die je hoort in de breaks/dj opkomsten van qlimax e.d.) en heeft 't sowieso in huis om de anthem te maken. Just a thought gentlemen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 15:23 

Hardtraxx Newbie

Crypsis miss een xtje?
Zun stijl vind k wel bij inQontrol passe -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 17:25 

Hardtraxx Veteran

avio :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2010 18:21 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

Precies dat vond ik het probleem bij Next Dimensional World. Ik denk dat iedereen dat nummer geweldig had gevonden als het de Defqon.1 anthem was geweest, want het past niet bij een feest als Qlimax wat gewoon een duistere sfeer hoort uit te stralen.

Qlimax hoeft niet zo nodig persé zo duister te zijn hoor. Als je keek naar dat thema: Next Dimensional World.. Plus de visuals die in de trailer gebruikt zijn, dat zag er niet echt heel "duister" uit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen