Frontliner
100 %
vraag me niet hoe ik erbij kom
100 % zeker Frontliner
let maar op..
100 %
vraag me niet hoe ik erbij kom
100 % zeker Frontliner
let maar op..
Waarom denk je dat in 1x dan ?wrote:Ik verander mijn stem: Ik denk dat het Technoboy wordt.
Voor mij; omdat hij een keer heeft aangegeven dat hij met een speciaal project bezig was, en daar binnenkort meer nieuws over zou komen.. daarom gok ik defqon/IQ anthem voor hemwrote:waarom denkt iedereen eigenlijk frontliner?
Headhunterz maakte in 2007 het Qlimax anthem en in 2009 het Defqon anthem. Technoboy maakte in 2008 het Qlimax anthem en gaat in 2010 het Defqon Maken. Logisch toch?wrote:Waarom denk je dat in 1x dan ?wrote:Ik verander mijn stem: Ik denk dat het Technoboy wordt.
scrap attack en city of intensity waren nog slechterwrote:sowieso niet dbstf die hebben laatst het qlimax anthem nog gemaakt, slechtste plaat van 2009
omdat frontliner (bijna) nooit een anthem maakt en de laatste tijd wel heel goede producties heeft en ondertussen best bekend is.wrote:waarom denkt iedereen eigenlijk frontliner?
City of intensity vind k vetwrote:scrap attack en city of intensity waren nog slechterwrote:sowieso niet dbstf die hebben laatst het qlimax anthem nog gemaakt, slechtste plaat van 2009
Scrap Attack vond ik slechter dan Nature of Our Mind want dat vond ik een erg goede plaat. City of Intensity daarentegen is helemaal niet slecht en juist erg lekker. Past goed bij de zomer door de vrolijke geluiden.wrote:scrap attack en city of intensity waren nog slechterwrote:sowieso niet dbstf die hebben laatst het qlimax anthem nog gemaakt, slechtste plaat van 2009
wrote:Vond Nature of Our Mind ook goed te pruimen.