moet niet eerst In qontrol komen?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
-
MHardtraxxer
- 88 posts member since 2009
- last seen Aug 2012
Ik verwacht NC of wildstylez en gezien de sfeer op Defqon 1 denk ik dat de sound van wildstylez het best past bij dit feest.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ik hoop een keer op een italiaan,, zatox ofz! Samen met een Jack Of Sound remix op een EP. 
Wildstylez maakt altijd van die lekkere zomermelodietjes :') duus Wildstylez kan ook nog wel 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
:') hahawrote:Gostosa
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
wrote:Gostosa
Ik denk Wildstylez. Een nummer als KYHU past goed bij DefQon. Zomers. 
Omdat ze zeidne dat ze deze zomer of in juni naar Nederland zouden komenwrote:Zucht :')wrote:Bioweapon
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Heeft ie wel een punt bij hoor Dawasikniewrote:Omdat ze zeidne dat ze deze zomer of in juni naar Nederland zouden komenwrote:Zucht :')wrote:Bioweapon
Klopt.. Die zijn dan "toevallig" op tour. Laat nou precies Defqon dan vallen.wrote:Omdat ze zeidne dat ze deze zomer of in juni naar Nederland zouden komenwrote:Zucht :')wrote:Bioweapon
Ik kan je wel 1 ding vertellen: Anthem gaat niet door deze heren gemaakt worden. Daar zijn ze simpelweg nog niet bekend genoeg voor.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
weinig mensen die voor Frontliner stemmen :O
die zie ik toch wel als 1 van de 3 grootste kanshebbers samen met Noisecontrollers & Wildstylez.
die zie ik toch wel als 1 van de 3 grootste kanshebbers samen met Noisecontrollers & Wildstylez.
Wildstylez gok ik
Waarom staat eigenlijk Geck-o er tussen? Die mag al blij zijn als ie in de purple mag draaien...
Ik denk, Ik wil, en ik hoop Wildstylez
!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
beetje variatie in de keuzes houden hewrote:Wildstylez gok ikWaarom staat eigenlijk Geck-o er tussen? Die mag al blij zijn als ie in de purple mag draaien...
en hij is tenslotte voor mij wel 1 van de beste opkomende talenten ooit!
Uit het hele rijtje komen er echt maar een paar in aanmerking.
Wildstylez zou inderdaad kunnen, Noisecontrollers en Brennan Heart zijn voor mij ook wel kandidaten... maar de rest kan je op je buik schrijven.
Ik blijf bij Technoboy, zou ook ontzettend blij zijn als die de anthem zou maken.
Wildstylez zou inderdaad kunnen, Noisecontrollers en Brennan Heart zijn voor mij ook wel kandidaten... maar de rest kan je op je buik schrijven.
Ik blijf bij Technoboy, zou ook ontzettend blij zijn als die de anthem zou maken.
"Je probeerde op te veel opties te stemmen."
Kut, dacht dat ze met zn alle het anthem gingen maken
Kut, dacht dat ze met zn alle het anthem gingen maken