Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 12:23 

Hardtraxx Newbie

toch wel een eigen topicje waard denk ik..

Een hele berg artiesten die tot vorige week bij Platinum zaten, zijn 'overgestapt' naar Makeyoudance. Toch best een interessante ontwikkeling, die bijna onopgemerkt blijft, dacht ik zo :-)

Op de Makeyoudance site staat vermeld dat zij officieel partner zijn van Platinum. Toch vraag ik me af wat de echte redenen zijn om bij Platinum weg te gaan. En.. waarom zou je als artiest de overstap maken als het zgn partners zijn..

Ben benieuwd naar jullie ideeen over dit toch wel opmerkelijke gebeuren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 13:14 

Hardtraxx Veteran

miss omdat iedereen commentaar op ze heeft dat ze de naam veranderen en dan proberen een nieuwe start te maken.. Ik denk eigenlijk dat buiten de naam niks veranderd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2010 15:40 

Donateur

MYD zal wellicht een soort van dependance worden voor de "B-artiesten" van Platinum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 00:13 

Hardtraxxer

Heb net ff de site van MYD bekeken en het is meer dan boekingen. Het is ook een muziekbedrijf. Masteren etc.

Deze audio kant wordt denk ik gedaan door oa Kelly van Soest aka Max Enforcer & Evil Activities.

Want op het plaatje op deze pagina van de site:
http://www.makeyoudance.nl/makeyoudance ... uction.php

Zie je de studio van Kelly.

Bewijs:
http://www.youtube.com/watch?v=r_1BMx3E-SI

En Kelly die mastered alle tracks van Neophyte Records & TILLT. Bron:Twitter

En ik denk zelf dat ze gewoon een nieuw ding zijn begonnen, wss voor het geld.
En dat doen ze dus door de boekingen van de "B-Artiesten" van Platinum.

Logisch dus dat alle Tillt DJ's (behalve beholder,balistic & the beholder) bij Platinum zit.

Maar om echt ver te gaan zoeken zie je dus ook Scantraxx artiesten erbij staan zoals Beat providers,Scope DJ & A-Lusion, en dan zou het misschien wel kunnen zijn dat deze artiesten over een tijdje bij Tllt Gold komen te zitten.

Maar zoals ik al zei, dan moet je ver zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2010 03:21 

Hardtraxx Elite

B2S
QDance
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen