Jaaaaaaaaaaaa weer een jaar voorbij en wat gaat de tijd toch snel.
Zoals ieder jaar, sinds 2006, hou ik mijn b-day bash.
Dit jaar heb ik het in een concept vorm gehouden, een splitsing so to say.
" The Daylight Realm "Wie zegt dat mainstream en toegankelijke muziek niet dope kan zijn heeft het mis!
Ik heb juist namen uitgekozen die op een sublieme en originele manier de beste plaatjes en stylen kunnen vertonen
Minas kickt de b-day bash af met een vrij relaxende dubstep set. Zelf ben ik redelijk fris met deze genre, maar het heeft me toch wel te pakken gekregen.
Neilio, bekend van oa Citizens, True Beauty en Makes Me neemt 't stokje over met een vrij progressive tech en hardtrance set. Vooral checken! - Hij heeft een verassing! (al met al dan niet enkel de set zelf!)
The Skribbler is erg upcoming on stage, en heeft vooral ook een goede indruk gemaakt op RHR.
Zijn style blend tussen early, main en harde plaatjes. Een waardige DJ die welkom is!
DJ Desudo (Schotland) vormt samen met DJ Crysonic, de Tonic Wasterz, die de Gearbox show hosten.
Normaal gesproken zou je talent uit 't buitenland niet snel herkennen. Desudo laat het tegendeel zien, deze DJ kan ontzettend lekkere sets draaien en 't is een eer om hem op mijn b-day bash te mogen hebben!
Pithune is de man waar 't om draait! (Ik dus), Ik zal in mijn set een aantal nieuwe tracks draaien, en een lekker rappe hardstyle set zoals de meesten gewend zijn. The PI style strikes back!
Shingo DJ (Argentinie) is een naam om in de gaten te houden! - Onder velen namen (waaronder Wave Round Crusher en MINIM) heeft deze man velen releases en albums uitgebracht in de japanse hard scene.
De man heeft zich gevestigd door samen te werken met grote namen als oa M1dy en M-Project, maar slaat de laatste tijd op het hardstyle pad. Daar is dan ook m'n oog op gevallen en zijn style spreekt me zeer aan. Mensen ik presenteer op m'n bash: Shingo DJ!
Vantage Point (eerder aangekondigd) zal helaas niet draaien. Een andere topnaam zal hun vervangen, namelijk
Relex (Duitsland) ! Deze 2 helden zijn koploper talents uit de duitse hardstyle scene en zullen deze avond hun nieuwste tracks laten horen waar je stijl van achterover slaat!! absoluut luisteren dus!!
" The Dark Realm ""cut the crap" "we want dark!" is wat de meeste mensen tegenwoordig roepen. Ikzelf blijf daarin natuurlijk niet achter aangezien ik al redelijk vroeg bij was met hardstyle luisteren, was 't meeste vroeger ook hard en duister. Ik zal deze avond dan mijn visie van duister presenteren.
Rian DJ (Duitsland) begint de dark realm met een wat kalmere set op 't gebied van hardheid.
De man staat redelijk bekend bij hardstation als een "new tunes, yet dark" dj, dus vervelen zal die je zeker niet!
The SoundtunerZ bestaan uit 2 leden: Jesse en Vincent. Vreemd genoeg kende ik ze al 1-2 jaar terug, van een filmpje die ze op youtube hadden gezet. Een vrij duistere track genaamd "Screetchin Disorder" sprak me zeer aan. Na 'm op RHR gedraaid te hebben wist ik het zeker. Deze mannen gaan het ver schoppen.
Op m'n bash laten ze zien waar hun sound voor staat en ik beloof jullie dat dit heel anders klinkt dan de naam doet vermoeden!
Duruz ken ik al wat jaartjes onderhand, en keer op keer blijft het me verbazen hoe die het flikt. Zijn sets zijn top en dat zal die in de avond ook bewijzen. Een harde klapper set van Duruz!
Wie denkt dat ik enkel van main en vrolijke deuntjes ben mag z'n visie flink bijstellen.
Shadow Interaction staat voor dark/hard/raw met een knipoog naar hardcore.
Deze avond zal ik 't niet enkel houden bij hardstyle. De ware sound van SI komt naar buiten!
Insanity is een naam die absoluut niet mag ontbreken. Naar deze man kijk ik enorm op. Een hardcore dj, een goede dj en toch alles vrij draaiend wat hij in z'n handen krijgt. Hoe gekker kan 't?
Deze DJ, resident bij Rautemusik.FM, zal jullie eens flink laten trillen met een beukende hardcore set!
Tot slot de laatste DJ. En wat voor een DJ.
Weedy (Duitsland) heeft keer op keer bewezen met zijn sets dat hij hardcore kan draaien, en als afsluiter laat hij dat ook weten ook!
Dus mensen,
tune in tussen 12:00 en 00:00 op zondag 5 September voor een onvergelijke dag luisterplezier!!
http://www.hardstation.fm/http://www.djpithune.nl/