Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 18:56 
 
Hardtraxxer

Even een vraagje,
Weet niet of het iemand was opgevallen maar Pioneer heeft z'n prijzen weer flink omhoog gegooid.
Voor een cdj-800 speler bijvoorbeeld betaal je sinds een maand weer 100 euro meer dan ervoor..
Heeft dit te maken met vraag/aanbod? Is de kans groot dat deze hoge prijzen binnen korte tijd weer gecorrigeerd worden?
beetje verotte timing namelijk want ben net aan t sparen voor 2 nieuwe cdspelers..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Even een vraagje,
Weet niet of het iemand was opgevallen maar Pioneer heeft z'n prijzen weer flink omhoog gegooid.
Voor een cdj-800 speler bijvoorbeeld betaal je sinds een maand weer 100 euro meer dan ervoor..
Heeft dit te maken met vraag/aanbod? Is de kans groot dat deze hoge prijzen binnen korte tijd weer gecorrigeerd worden?
beetje verotte timing namelijk want ben net aan t sparen voor 2 nieuwe cdspelers..


Het is mij niet opgevallen, ik kijk ook nauwelijks naar Pioneer, is toch niet het merk waar ik op aas. Als ik jou was zou ik naar een Reloop of een Denon kijken, die zijn een stukje goedkoper en bieden genoeg kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 19:36 
 
Donateur

Ik zou gaan voor de Reloop RMP-1 of RMP-2's. Die zijn goedkoper dan Pioneer en ze zijn ook goed qua kwaliteit hoor ik toch iedereen zeggen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 19:53 
 
Hardtraxxer

een vriend van me heeft reloop RMP-2's, maar ik vind ze toch niet zo fijn draaien als de cdj-800's.
over denon kan ik niet oordelen, nog nooit mee gedraaid..
maarjah als je eenmaal verliefd bent op een bepaalde speler, dan is het echt heel erg moeilijk weer te switchen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2009 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

had al een tijdje geleden gehoord van een vriend van me dat de prijzen bij pioneer omhoog gaan.
hij had het ook over de 400 en de 1000
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 11:51 
 
Hardtraxxer

yep en de mixers ook al..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

400 en 800 waren pasgeleden nog in de aanbieding hier in de buurt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pioneer heeft de prijzen verhoogd om de rotte appels in hun dealer netwerk er uit te vissen. Die Pioneer producten voor veel te lage prijzen verkocht. ;)

En zakken zal het niet, in iedergeval niet snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2009 14:33 
 
Hardtraxxer

dat is heel zuur..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 17:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kheb de rmp-2's... ga voor die , niet duur en goeie kwaliteit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

de RMP-3 is ook al verkrijgbaar. ;)

Ik zou eerder voor die gaan, ze zijn wel duurder, maar dan heb je wel meer. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
de RMP-3 is ook al verkrijgbaar. ;)

Ik zou eerder voor die gaan, ze zijn wel duurder, maar dan heb je wel meer. ;)


Het verschil is alleen weer waardeloos.. Iets met combinatie met MIDI-stuff.. Gebruik ik toch allemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
de RMP-3 is ook al verkrijgbaar. ;)

Ik zou eerder voor die gaan, ze zijn wel duurder, maar dan heb je wel meer. ;)


Het verschil is alleen weer waardeloos.. Iets met combinatie met MIDI-stuff.. Gebruik ik toch allemaal niet.

iets met usb...nàh niet handig :D


usb + midi :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 21:04 
 
Donateur

Dennis Aka Mash schreef:
de RMP-3 is ook al verkrijgbaar. ;)

Ik zou eerder voor die gaan, ze zijn wel duurder, maar dan heb je wel meer. ;)

Hoeveel zijn ze dan ? Ik zie ze zo niet direct staan ergens ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2009 21:36 
 
Hardtraxxer

Heb alles overwogen maar ik ga toch voor pioneers, zit alleen nu weer te twijfelen, de cdj-400's of de cdj-800's. vind de cdj-400's er heel sexy uitzien en ze hebben usb-functie (die ik waarsch niet ga gebruiken) maar ik baal een beetje van het kleine jogwheel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 01:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Heb alles overwogen maar ik ga toch voor pioneers, zit alleen nu weer te twijfelen, de cdj-400's of de cdj-800's. vind de cdj-400's er heel sexy uitzien en ze hebben usb-functie (die ik waarsch niet ga gebruiken) maar ik baal een beetje van het kleine jogwheel..

Heb hier een CDJ-400 staan en kan maar 1 ding zeggen... WAUW!

Ziet er sexy uit :P
Draait lekker, robuust.. Pioneer - wat wil je nog meer....
Het is kwa CDJ-1000 ff wennen kwa jog-wheel.. maar ik gok dat de huiskamer dj toch vrij weinig te maken heeft met een CDJ-1000....

Ik ben zelf erg content met deze speler... ik heb hem via Bax-Shop gekocht voor € 550,- (beetje pingelen kan nog in NL! ;))
Usb werkt prima, je kunt alleen niet zo snel doorspoelen als in CDR modus...

Kortom, reloop is leuk voor de beginner... alleen is het jog-wheel in mijn ogen dramatisch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

als je het geld hebt voor een 800 koop een 800.
denk je dat het ook wel gaat lukken met een 400 koop dan een 400.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2009 21:30 
 
Hardtraxxer

San Miquel schreef:
Q-Dominic schreef:
Heb alles overwogen maar ik ga toch voor pioneers, zit alleen nu weer te twijfelen, de cdj-400's of de cdj-800's. vind de cdj-400's er heel sexy uitzien en ze hebben usb-functie (die ik waarsch niet ga gebruiken) maar ik baal een beetje van het kleine jogwheel..

Heb hier een CDJ-400 staan en kan maar 1 ding zeggen... WAUW!

Ziet er sexy uit :P
Draait lekker, robuust.. Pioneer - wat wil je nog meer....
Het is kwa CDJ-1000 ff wennen kwa jog-wheel.. maar ik gok dat de huiskamer dj toch vrij weinig te maken heeft met een CDJ-1000....

Ik ben zelf erg content met deze speler... ik heb hem via Bax-Shop gekocht voor € 550,- (beetje pingelen kan nog in NL! ;))
Usb werkt prima, je kunt alleen niet zo snel doorspoelen als in CDR modus...

Kortom, reloop is leuk voor de beginner... alleen is het jog-wheel in mijn ogen dramatisch...

heel erg bedankt voor je antwoord, heb ik heel veel aan! :)
is het jogwheel echt dramatisch? want dan ga ik toch voor de cdj-800's..
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen