Vette foto's!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Afkomst bedoel je?wrote:Australiërs van Turkse afgrond
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Ik val niet op mannen
, maar ik vind dat deze mannen in producties nog niet echt super zijn, mijn mening!
ja kon er even niet op komenwrote:Afkomst bedoel je?wrote:Australiërs van Turkse afgrond
Hun nummers zijn niet al te verkeerd, maar dit zijn wel beetje gayfoto's..Lijkt meer op een boybandje dan dat het hardstyle dj's zijn!
Haha +1wrote:Hun nummers zijn niet al te verkeerd, maar dit zijn wel beetje gayfoto's..Lijkt meer op een boybandje dan dat het hardstyle dj's zijn!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
+2wrote:Haha +1wrote:Hun nummers zijn niet al te verkeerd, maar dit zijn wel beetje gayfoto's..Lijkt meer op een boybandje dan dat het hardstyle dj's zijn!
Ik vind zo'n shoot altijd een beetje triest....
Je ziet ook weleens van die amateur dj's stoer in de lens kijken met hun Reloop koptelefoon.... (no offence
)
Het gaat om de SOUND... niet om het beeld erbij (is mooi meegenomen, klopt..! maar eens photoshoot....
)
Je ziet ook weleens van die amateur dj's stoer in de lens kijken met hun Reloop koptelefoon.... (no offence
Het gaat om de SOUND... niet om het beeld erbij (is mooi meegenomen, klopt..! maar eens photoshoot....
fotoshoots worden (vaak) door het label geregeld. De artiest zelf heeft hier vrij weinig mee te maken enige wat die doet is poseren.wrote:Ik vind zo'n shoot altijd een beetje triest....
Je ziet ook weleens van die amateur dj's stoer in de lens kijken met hun Reloop koptelefoon.... (no offence)
Het gaat om de SOUND... niet om het beeld erbij (is mooi meegenomen, klopt..! maar eens photoshoot....)
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Als ze er een dik plaatje omheen fotoshoppen kan zo'n shoot best nuttig zijn.
Kijk naar dat plaatje van Bioweapon op de frontpage nu, ook supervet!
Kijk naar dat plaatje van Bioweapon op de frontpage nu, ook supervet!
Ja snap ik wel, maar dan vind ik het nog niets...wrote:fotoshoots worden (vaak) door het label geregeld. De artiest zelf heeft hier vrij weinig mee te maken enige wat die doet is poseren.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
dus van jou nooit een fotoshoot?wrote:Ja snap ik wel, maar dan vind ik het nog niets...wrote:fotoshoots worden (vaak) door het label geregeld. De artiest zelf heeft hier vrij weinig mee te maken enige wat die doet is poseren.