Wat zeggen de vocals in Pavo's Communicate?
View on YouTube
You've seen the (...)
Now see the heroine
vul maar in
View on YouTube
You've seen the (...)
Now see the heroine
vul maar in
dit dacht ik ook althans als ik de text bij het nummer meejdacht dacht ik altijdwrote:You've seen the heroine (drug)
now see the heroine (vrouwelijke held)
Één van die versies betekent dus heldin, dat is ook wat ik hoor. Maar harrowing zoals PNXRMX voorstelt zou ik passen als ik naar de betekenis kijk. Ken het woord zelf niet dus heb geen idee of de uitspraak ook past.wrote:Hoor idd 2 keer heroine alleen anders uitgesproken xD
maar ook dat klinkt niet logisch toch,wrote:Één van die versies betekent dus heldin, dat is ook wat ik hoor. Maar harrowing zoals PNXRMX voorstelt zou ik passen als ik naar de betekenis kijk. Ken het woord zelf niet dus heb geen idee of de uitspraak ook past.wrote:Hoor idd 2 keer heroine alleen anders uitgesproken xD
Klik daarom ook op de link van PNXRMX, waarin staat dat 'harrowing' 'very upsetting or disturbing' betekent. Lijkt me idd meer passend in de text: Je hebt de hard-times gezien, verlicht jezelf nu met drugswrote:maar ook dat klinkt niet logisch toch,wrote:Één van die versies betekent dus heldin, dat is ook wat ik hoor. Maar harrowing zoals PNXRMX voorstelt zou ik passen als ik naar de betekenis kijk. Ken het woord zelf niet dus heb geen idee of de uitspraak ook past.wrote:Hoor idd 2 keer heroine alleen anders uitgesproken xD
je hebt de heldin gezien, kijk nu naar de heroine..