Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat de verveling me hier bijna de dood in jaagt ging ik maar is wat rond neuzen op het internet. Kom ik dit tegen op de site van The Prophet.

http://www.theprophet.nl/images/press/i ... 7large.jpg

Sommige zullen het wel kennen maar dan nog is het wel grappig om het nu nog is door te lezen want wat ik tegen kom zeg. ik vind het wel grappig.

Inteviewer: Over toekomst gesproken we zitten bijna in een nieuw millenium, hoe ziet de muziek er dan uit? Wat gebeurt er op de dansvloer in 2000, hoe gaat men dan uit?

The Prophet: In 2010 zijn er geen dansvloeren meer dan zit iedereen achter zijn computertje te internetten. Dan ruik je mekaar door de computer. Je kan elkaars virtueel zweet ruiken en elkaar horen ademen, je danst dan thuis op de virtueele dj. Wat mij trouwens erg jammer lijkt.

Prachtig gewoon! Zie jij nu in 2009 al ergens virtueele DJ's? En ik ruik nu ook niemand nu ik achter mijn computertje zit te internetten.

Zo kun je er nog wel meer leuke dingetjes in lezen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens mij bedoelde hij het niet zo letterlijk hoor ;p

Maarre Ontopic: Begin `09 Dus er kan nog veel gebeuren in een jaar e XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2009 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het kan goed dat ie het niet zo bedoelde. Het is gewoon geinig om dat zo te lezen hoe er voornamelijk over gedacht werd in die tijd. ;)
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen