Doe mij maar de remix 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Remix in ieder geval, die originele vond ik oersaai 
remix, orgineel vind ik niet zoveel aan, remix ook niet echt meer alleen is imo wel beter als orgineel.
Eensch!wrote:HHZ remix. Origineel doet me vrij weinig, in de remix zit zoveel gevoel.
10.000 % de Original! De remix is zoooo saai.
-
P
sowieso de remix! een van mijn favoriete platen of all time!
whaha wat een verschil jo xD 1 vind de remix kut en de andere de beste plaat van hhz ooit 
Als Heady naar de Remix van Numbers van Wildstylez keek, misschien was de remix van beter geweestwrote:whaha wat een verschil jo xD 1 vind de remix kut en de andere de beste plaat van hhz ooit
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Origineel, vind beide echt heel tof... Maar toen ik het origineel hoorde op Qlimax '08 
-
S
Origineel, zit een heerlijk gevoel in!
Werd het origineel gedraaid? alleen het intro toch. Maar goed het origineel heeft mijn voorkeur, beide zijn het sterke platen. Qlimax 2008, man we konden toen gewoonnog kaarten bij de FRS halen, wat een tijdenwrote:Origineel, vind beide echt heel tof... Maar toen ik het origineel hoorde op Qlimax '08
Ik ga voor het origineel! De remix is grijsgedraaid..
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
quote="Bezemsteel"]
[/quote]
iig een deel ervan
... Maar dat waren idd nog tijden, kon je 2 weken later nog kaarten halen! Dat feest was sowieso echt zwaar baas
Werd het origineel gedraaid? alleen het intro toch. Maar goed het origineel heeft mijn voorkeur, beide zijn het sterke platen. Qlimax 2008, man we konden toen gewoonnog kaarten bij de FRS halen, wat een tijdenwrote:Origineel, vind beide echt heel tof... Maar toen ik het origineel hoorde op Qlimax '08
iig een deel ervan
HHZ-remix, gruwelijke mid-intro en een heerlijke climax met één van HHZ's beste melodieën. De kick is wel een beetje overdreven tokkerig
Origineel heb ik nooit heel veel aan gevonden.
Ditwrote:HHZ-remix, gruwelijke mid-intro en een heerlijke climax met één van HHZ's beste melodieën. De kick is wel een beetje overdreven tokkerig![]()
-
D
HHZ remix, een vn zijn beste tracks ooit 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Ik ga voor het origineel!
Heeft een veel lekkere sound.
Heeft een veel lekkere sound.
wrote:Origineel, zit een heerlijk gevoel in!
De rmx! Die gaat voor mij gewoon harder... En live klinken die ´tok´ kicks toch wel erg lekker hoor 
Headhunterz RMX! De originele vind ik een beetje leeg... te simplistisch