Ken ze ook niet, en heb ook geen zin om te luisteren. Stem dus ook niet 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Remix is lekker maar vind orgineel toch iets beter en klinkt wat energieler imo.
Staat er nou bij de 1e uitslag: Pure ipv Sky High? 
Scherp! Had toevallig toen Pure opstaan, dus vandaar. Aangepast.wrote:Staat er nou bij de 1e uitslag: Pure ipv Sky High?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Remix 
Ivan Carsten - Unexpected: 12 / Tuneboy Remix: 31 .. Overduidelijke winnaar dus!
Het is nu tijd voor Max Enforcer - Loudness en de Hardstyle Masterz remix ervan. B-Front remix doet niet mee, omdat die nog niet een officiële release heeft gehad.
Max Enforcer - Loudness (Original Mix)
View on YouTube
Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
View on YouTube
Het is nu tijd voor Max Enforcer - Loudness en de Hardstyle Masterz remix ervan. B-Front remix doet niet mee, omdat die nog niet een officiële release heeft gehad.
Max Enforcer - Loudness (Original Mix)
View on YouTube
Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
View on YouTube
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Duidelijk Original mix!
-
D
Orgineel 100%

Vind de remix vetter ook al heeft het origineel wel een lekker Loudness gevoel.
Origineel heb ik kapot gedraaid en nog steeds lekker... al moet ik zeggen dat remix ook leuk is 
Heel erg 50/50 deze. Lekker tegendraads gedaan en met mijn ogen dicht de remix aangeklikt 
De remix hoor je veel te weinig, terwijl deze net zo goed is als het orgineel.
Ben het ermee eens dat de remix te weinig wordt gedraaid, maar vind het origineel beter.wrote:De remix hoor je veel te weinig, terwijl deze net zo goed is als het orgineel.
Last edited by roberttt on 05 Oct 2011 14:42, edited 2 times in total.
wrote:Heel erg 50/50 deze. Lekker tegendraads gedaan en met mijn ogen dicht de remix aangeklikt
Je ziet de remix vaker dan het origineel voor m'n gevoel, ik draai hem zelf ook best regelmatig. Mijn stem gaat dus ook naar de remix.wrote:De remix hoor je veel te weinig, terwijl deze net zo goed is als het orgineel.
Maar moet de B-Front remix hier ook niet bij dan?
B-Front remix is niet uitgebracht.
Origineel gestemd, de remix heeft niet de drive en kracht die deze wel heeft. 
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Het origineel, heerlijke plaat 
Remix
Original is ook meesterlijk!
Original is ook meesterlijk!