Ken ze ook niet, en heb ook geen zin om te luisteren. Stem dus ook niet 
Remix is lekker maar vind orgineel toch iets beter en klinkt wat energieler imo.
Staat er nou bij de 1e uitslag: Pure ipv Sky High? 
Scherp! Had toevallig toen Pure opstaan, dus vandaar. Aangepast.wrote:Staat er nou bij de 1e uitslag: Pure ipv Sky High?
J
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
5,794 postssince 2011
Remix 
Ivan Carsten - Unexpected: 12 / Tuneboy Remix: 31 .. Overduidelijke winnaar dus!
Het is nu tijd voor Max Enforcer - Loudness en de Hardstyle Masterz remix ervan. B-Front remix doet niet mee, omdat die nog niet een officiële release heeft gehad.
Max Enforcer - Loudness (Original Mix)
View on YouTube
Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
View on YouTube
Het is nu tijd voor Max Enforcer - Loudness en de Hardstyle Masterz remix ervan. B-Front remix doet niet mee, omdat die nog niet een officiële release heeft gehad.
Max Enforcer - Loudness (Original Mix)
View on YouTube
Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz Remix)
View on YouTube
V
Hardtraxxer
last seen 1 day ago
391 postssince 2010
Duidelijk Original mix!
D
Orgineel 100%

Vind de remix vetter ook al heeft het origineel wel een lekker Loudness gevoel.
Origineel heb ik kapot gedraaid en nog steeds lekker... al moet ik zeggen dat remix ook leuk is 
Heel erg 50/50 deze. Lekker tegendraads gedaan en met mijn ogen dicht de remix aangeklikt 
De remix hoor je veel te weinig, terwijl deze net zo goed is als het orgineel.
Ben het ermee eens dat de remix te weinig wordt gedraaid, maar vind het origineel beter.wrote:De remix hoor je veel te weinig, terwijl deze net zo goed is als het orgineel.
Last edited by roberttt on , edited 2 times in total.
wrote:Heel erg 50/50 deze. Lekker tegendraads gedaan en met mijn ogen dicht de remix aangeklikt
Je ziet de remix vaker dan het origineel voor m'n gevoel, ik draai hem zelf ook best regelmatig. Mijn stem gaat dus ook naar de remix.wrote:De remix hoor je veel te weinig, terwijl deze net zo goed is als het orgineel.
Maar moet de B-Front remix hier ook niet bij dan?
Origineel gestemd, de remix heeft niet de drive en kracht die deze wel heeft. 
D
Hardtraxxer
last seen Oct 2012
543 postssince 2011
Het origineel, heerlijke plaat