wrote:Ik ga voor het orgineel.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
En ik ook. Remix is hard, maar het origineel is echt een hele dikke, aparte en originele plaat 
Remix. origineel heeft me nooit wat gedaan, vooral omdat ik de kick saai en leeg vind klinken
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Origineel, kan in de remix niet echt verbeter punten op het origineel vinden.
Verder vind ik dit een van de platen die te snel een remix heeft gekregen en daardoor
totaal niet boeiend is...
Verder vind ik dit een van de platen die te snel een remix heeft gekregen en daardoor
totaal niet boeiend is...
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
En opnieuw het originele 
-
PHardtraxxer
- 155 posts member since 2009
- last seen Jan 2018
Origineel.
Origineel, remix is niet slecht, maar het origineel is juist zo vet door de kunst van het weglaten.
Wat een kutplaat zeg..als ik zou moeten kiezen remix
Vind beiden niet bijzonder.
Ga dan toch voor de remix, die kicks knallen behoorlijk.
Ga dan toch voor de remix, die kicks knallen behoorlijk.
Last edited by Maximize on 25 Oct 2011 12:58, edited 1 time in total.
Als volgende leek Duro - Just Begun me wel leuk 
Origineel wint het. Omdat die zo origineel is -lol-. Altijd een leuke plaat gevonden. Remix is niet slecht maar borduurt slechts verder op het idee dat Zany al had uitgewerkt. Gewoon dezelfde track in een nieuw jasje. Het voegt wel wat toe maar vind hem niet beter. Wel een close call!
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ben het totaal met je eens!wrote:Origineel wint het. Omdat die zo origineel is -lol-. Altijd een leuke plaat gevonden. Remix is niet slecht maar borduurt slechts verder op het idee dat Zany al had uitgewerkt. Gewoon dezelfde track in een nieuw jasje. Het voegt wel wat toe maar vind hem niet beter. Wel een close call!
Remix leek heel duidelijk te winnen, maar origineel komt toch heel hard terug.
Wanneer is de poll af Roberttt?
90 stemmen :pwrote:Remix leek heel duidelijk te winnen, maar origineel komt toch heel hard terug.
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
wrote:Remix voor mij!