Voor mij ook de remix 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Orgineel voor zover je daar van kan spreken. Had liever de dubmix er ook nog bij gehad, want dat is een hele andere plaat.
wrote:Orgineel voor zover je daar van kan spreken. Had liever de dubmix er ook nog bij gehad, want dat is een hele andere plaat.
Last edited by Lyst on 18 Oct 2011 16:07, edited 1 time in total.
Beter luisterenwrote:wrote:Orgineel voor zover je daar van kan spreken. Had liever de dubmix er ook nog bij gehad, want dat is een hele andere plaat.Nog nooit van gehoord XD maarja Dub is geen hardstyle toch
het orgineel heet trouwens ook de Super Bass Mix.
Zijn alle 3 echt bijzonder sterke platen als dat even mag zeggen!
superbass:
View on YouTube
dub:
View on YouTube
-
A
Origineel!
ja ik ken dir hele plaat niet... nooit van gehoord..
en superbass is gewoon origineel..dus hoeft er niet achter
en superbass is gewoon origineel..dus hoeft er niet achter
Ik zou hem eens luisteren, en eventueel erbij zetten, aangezien het midintro bijzonder goed verbouwd is.
als jij hem erbij kan zettenwrote:Ik zou hem eens luisteren, en eventueel erbij zetten, aangezien het midintro bijzonder goed verbouwd is.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Duidelijk Super Bass Mix 
Lijkt me duidelijk he, de Super Bass Mix natuurlijk.
Snap echt degenen niet die stemmen op Headhunterz Remix.
Volgens mij zijn dat de welbekende naamstemmers
Volgens mij zijn dat de welbekende naamstemmers
Denk dat het meer te maken heeft met de periode waarin je begonnen bent met luisteren. Als je eerst de hhz remix hoorde en toen er pas achter kwam dat er ook nog een origineel was, blijft de remix je t beste bij.
Origineel is 1 van de nummers waardoor ik hardstyle ben gaan luisteren maar de remix heeft de plaat echt nieuw leven ingeblazen en heeft het voor mij ook heel lang goed gedaan op feestjes, vooral in de tijd dat ik een grote fan van HHZ was. Daarom mijn stem naar de remix. De intro daarvan is geniaal en een echte sfeermaker en de melodie-edit erg goed uitgevoerd. Outro met die rag kick maakt het helemaal af!wrote:Origineel natuurlijk, remix is op geen enkel vlak beter en is compleet overbodig.
Dit duswrote:Denk dat het meer te maken heeft met de periode waarin je begonnen bent met luisteren. Als je eerst de hhz remix hoorde en toen er pas achter kwam dat er ook nog een origineel was, blijft de remix je t beste bij.
Idem dito.wrote:Dit duswrote:Denk dat het meer te maken heeft met de periode waarin je begonnen bent met luisteren. Als je eerst de hhz remix hoorde en toen er pas achter kwam dat er ook nog een origineel was, blijft de remix je t beste bij.Vandaar ook mijn stem voor de HHZ remix
Ben het wel met je eens dat de remix best vet iswrote:Origineel is 1 van de nummers waardoor ik hardstyle ben gaan luisteren maar de remix heeft de plaat echt nieuw leven ingeblazen en heeft het voor mij ook heel lang goed gedaan op feestjes, vooral in de tijd dat ik een grote fan van HHZ was. Daarom mijn stem naar de remix. De intro daarvan is geniaal en een echte sfeermaker en de melodie-edit erg goed uitgevoerd. Outro met die rag kick maakt het helemaal af!wrote:Origineel natuurlijk, remix is op geen enkel vlak beter en is compleet overbodig.
Desondanks, origineel is na The Prophecy voor mij de vetste HS-plaat aller tijden. Dub-mix geniet mijn voorkeur door de lekkere mid-intro die je in staat stelt om lekker door te mixen. Heerlijk ongecompliceerd.
het was altijd eerst het origineel, totdat ik de superbass remix vond!
die geeft net wat meer kippenvel met die claps in de opbouw! xD
Je weet dat het orgineel de Superbass Mix is?wrote:het was altijd eerst het origineel, totdat ik de superbass remix vond!
-
D
super bass mix