Remix.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:Ik ga ook voor de Delete remix. M'n favoriete Delete plaat.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
remix
, mijn eerste spoontech plaat
Ik ga voor het origineel, die 'sidechain' in de tweede climax is zoooo dik 
wrote:Ik ga voor het origineel, die 'sidechain' in de tweede climax is zoooo dik
heeeuuj mede voter
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen Aug 2026
Opzeker de remix want kickrolls en climax vind ik gewoon lekkerder klinken als het origineel
Eens!wrote:wrote:Ik ga voor het origineel, die 'sidechain' in de tweede climax is zoooo dik
heeeuuj mede voter
De uitslag bij Vazard - G.I.R. is wel heel duidelijk, dikke overwinning voor de Delete remix.
Nieuwe is een oude klassieker die nog niet zo lang geleden een opfrisbeurt heeft gekregen van Noisecontrollers.
Suggesties voor een in de nieuwe poll mag trouwens ook
Nieuwe is een oude klassieker die nog niet zo lang geleden een opfrisbeurt heeft gekregen van Noisecontrollers.
Suggesties voor een in de nieuwe poll mag trouwens ook
Orgineel, een van de eerste hardstyle platen dat ik gehoord heb 
wrote:Orgineel, een van de eerste hardstyle platen dat ik gehoord heb
Origineel

Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix, Scantinato Mix, Titan Remix)wrote:Suggesties voor een in de nieuwe poll mag trouwens ook
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wedden dat de Solaio Mix die verreweg wintwrote:Origineel![]()
Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix, Scantinato Mix, Titan Remix)wrote:Suggesties voor een in de nieuwe poll mag trouwens ook
Origineel, ondanks dat de remix nauwelijks minder is ontbreekt er voor mij wel een beetje het gevoel van het origineel
-
H
Vind ik ookwrote:Origineel, ondanks dat de remix nauwelijks minder is ontbreekt er voor mij wel een beetje het gevoel van het origineel
-
B
Dit is retorisch neem ik aan? Origineel.
Dit inderdaad.wrote:Orgineel, een van de eerste hardstyle platen dat ik gehoord heb
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Origineel.