Heb al 1'tje 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
origineel, zo gaar dat mensen voor die van Bioweapon gaan, de sfeer van die track is compleet verneukt vergeleken met het origineel 
vind het orgineel ook beterwrote:origineel, zo gaar dat mensen voor die van Bioweapon gaan, de sfeer van die track is compleet verneukt vergeleken met het origineel
leuk al die remixen met anti climaxen en alles
maar zo gaat elke track op elkaar lijken
En met melodietjes nietwrote:vind het orgineel ook beterwrote:origineel, zo gaar dat mensen voor die van Bioweapon gaan, de sfeer van die track is compleet verneukt vergeleken met het origineel
Skedoedel, hoezo is de sfeer minder? De break is ingekort maar het is niet dat hierdoor een groot stuk sfeer wegvalt? Vind de remix ook extreem euforisch maar is wel een veel completere plaat. Original trekt voornamelijk op de break terwijl in de remix nog steeds een goeie break zit die een stuk korter is. Daarnaast zijn de kicks beter en is de melodie verbeterd. En die anti 
wrote:En met melodietjes nietwrote:vind het orgineel ook beterwrote:origineel, zo gaar dat mensen voor die van Bioweapon gaan, de sfeer van die track is compleet verneukt vergeleken met het origineel
die verschillen nog enigzins
die anti's lijken imo nog meer op elkaar
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Doordat de vrouwenstem klinkt alsof ze een gigantische dildo in d'r strot heeft zitten. Enige reden idd waarom mensen hier denk ik voor de remix gaan is omdat er een anti in zit. Plus ik vind die 2 kleine noten die ze toegevoegd hebben aan de melodie totaal geen waarde toevoegen aan de melodie. Origineel gaf mij een hemels gevoel, die van Bioweapon totaal niet. Vette plaat, maar niet beter dan het origineel.wrote:Skedoedel, hoezo is de sfeer minder? De break is ingekort maar het is niet dat hierdoor een groot stuk sfeer wegvalt? Vind de remix ook extreem euforisch maar is wel een veel completere plaat. Original trekt voornamelijk op de break terwijl in de remix nog steeds een goeie break zit die een stuk korter is. Daarnaast zijn de kicks beter en is de melodie verbeterd. En die anti
Skedoedelefloeps: Enige reden idd waarom mensen hier denk ik voor de remix gaan is omdat die kutmelodie er minder in aanwezig is.*
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja we weten het, alles kut enter. Kom eens met iets nieuws Lystwrote:Skedoedelefloeps: Enige reden idd waarom mensen hier denk ik voor de remix gaan is omdat die kutmelodie er minder in aanwezig is.*
Ik vind de remix gewoon een stuk harder, sfeer word er niet in verpest vind ik. Die anti is gewoon een bonus 
Inderdaad!wrote:Ik vind de remix gewoon een stuk harder, sfeer word er niet in verpest vind ik. Die anti is gewoon een bonus
allebei zijn het gewoon sterke platen
maar ik vind de Bioweapon sound echt te gek en doet er nog een schepje bovenop
maar ik vind de Bioweapon sound echt te gek en doet er nog een schepje bovenop
Gabber Piet - Hakkuh en zaguh?wrote:Zanza Labs - Control The Mind?
Zeker wel de remix, geweldig nummer. Het origineel was ik al na een tijdje beu.
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
De Remix, 
Pardon?wrote:Gabber Piet - Hakkuh en zaguh?wrote:Zanza Labs - Control The Mind?
Neem mij niet kwalijk.wrote:Pardon?wrote:Gabber Piet - Hakkuh en zaguh?wrote:Zanza Labs - Control The Mind?
Origineel.
Ben geen hardstyle fan en de bioweapon remix zal voor de hardstyle kenners wel beter zijn maar ik vind het origineel zon heerlijk zomerse sfeer, altijd kippenvel bij het luisteren.
Ben geen hardstyle fan en de bioweapon remix zal voor de hardstyle kenners wel beter zijn maar ik vind het origineel zon heerlijk zomerse sfeer, altijd kippenvel bij het luisteren.
Dit.wrote:Origineel gaf mij een hemels gevoel, die van Bioweapon totaal niet. Vette plaat, maar niet beter dan het origineel.
Origineel gestemd dus.
Bioweapon remix.. Origineel vind ik te soft. Ook wel goed maar de BW remix klinkt in mijn oren gwoon beter. 
Max enforcer - Gold 37 / Max Enforcer - Gold (Bioweapon Remix) 58
Remix heeft bij de vorige gewonnen :-) Had het niet verwacht..
Nu is het tijd voor Noisecontrollers - Yellow Minute en de Alpha zusjes remix ervan !
Succes met stemmen!
Noisecontrollers - Yellow Minute
View on YouTube
Noisecontrollers - Yellow Minute(Alpha² remix)
View on YouTube
Remix heeft bij de vorige gewonnen :-) Had het niet verwacht..
Nu is het tijd voor Noisecontrollers - Yellow Minute en de Alpha zusjes remix ervan !
Succes met stemmen!
Noisecontrollers - Yellow Minute
View on YouTube
Noisecontrollers - Yellow Minute(Alpha² remix)
View on YouTube
Original
Super tof nummer gewoon, lekkere zaag, lekkere melodie met een lekker sfeertje. Word ik wel zweverig van.
-
N
Zeker original.