wrote:Origineel, maar de remix is ook erg lekker
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote:wrote:Origineel, maar de remix is ook erg lekker
Remix is werkelijk te kut voor woorden.
wrote:Origineel, maar de remix is ook erg lekker
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
origineel, iedere keer als het de remix blijkt te zijn baal ik zo. Dit is zo'n plaat waar je vanaf moet blijven.
Daarom origineelwrote:Remix is werkelijk te kut voor woorden.
Origineel is 1 van de beste TBY platen. Remix stuk minder, maar wel een aardig plaatje
Origineel dus
wrote:origineel, iedere keer als het de remix blijkt te zijn baal ik zo. Dit is zo'n plaat waar je vanaf moet blijven.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
wrote:wrote:origineel, iedere keer als het de remix blijkt te zijn baal ik zo. Dit is zo'n plaat waar je vanaf moet blijven.
Remix vind ik erg knap hoe Barry de sfeer van het origineel heeft weten te behouden, maar er toch een hele eigen draai aan heeft gegeven.
Origineel vind ik alleen nog even iets beter, dus mijn stem gaat daarnaartoe
Origineel vind ik alleen nog even iets beter, dus mijn stem gaat daarnaartoe
Remix vind ik ook niks mis mee, maar het origineel blijft toch wel vele malen beter. Was bij De Tijdmachine ook weer genietenwrote:Origineel origineel origineel.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 10 hours ago
Ik ga toch voor de remix puur omdat ik zoveel mooie herinneringen heb aan die track!
Last edited by Pipa on 04 Jan 2015 20:33, edited 1 time in total.
Remix was in het begin nog leuk maar origineel krijgt mijn stem uiteraard, die is nog altijd leuk 
Origineel! Zo jammer, ik vind de break echt vreselijk en de mid van het origineel is veel vetter dan die van de Mediterraneo Dub.
De remix absoluut niet want die heeft dezelfde schijtbreak als het origineel en een slechtere climax.
De remix absoluut niet want die heeft dezelfde schijtbreak als het origineel en een slechtere climax.
-
S
Pff als de mid-intro van het origineel erin komt voel ik me al in de 7e hemel. Break is prachtig, zelfde stijltje als Vita. Climax is ongekend, ik kan me naast Vita geen enkele plaat voorstellen in hetzelfde stijltje. Er zijn sowieso weinig platen die een verhaal vertellen zoals een saifam plaat.
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Dit.wrote:Dit.wrote:Ik vind het origineel typisch zo een plaat waar je lekker vanaf moet blijven.
-
K
Noisecontrollers - Venomwrote:Iemand alvast een nieuwe suggestie?
Noisecontrollers - Venom (Wildstylez remix)
Ik kan geen keuze maken, allebei de tracks hebben zijn sterke punten..
Alweer?wrote:Noisecontrollers - Venomwrote:Iemand alvast een nieuwe suggestie?
Hardheadz - Wreck the Rmx + remixes?
-
K
He ik dacht hem er echt niet tussen te spotten!wrote:Alweer?wrote:Noisecontrollers - Venomwrote:Iemand alvast een nieuwe suggestie?