Bump, tijd voor een nieuwe? 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Chain reaction - answers origineel/adaro remix, lijkt me een goede
Tegenwoordig kan ik de originele meer waarderen dan de Adaro remix, omdat de Adaro remix gewoon helemaal suf gedraaid is.
Edit: Vind het origineel sowieso leuker dan de Adaro remix
Edit: Vind het origineel sowieso leuker dan de Adaro remix
Last edited by Zin on 08 Sep 2014 13:08, edited 1 time in total.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 12 hours ago
adaro remix zonder enige twijfel
Origineel! Gruwelijke melodie, lekkere kicks, opzwepende vocals
Adaro remix altijd ontzettend saai gevonden.
-
A
Ik vind het origineel en de remix zo moeilijk te vergelijken. Het origineel is op een hele andere manier heel vet dan de Adaro remix... Ik zou het echt niet weten. Beide platen ga ik compleet van uit mn dak als ik ze live hoor maar een betere aanwijzen lukt me niet.
Adaro remix. Bevat alles wat een goeie hardstyle track (imo) moet hebben. Leuk dat er weer wat met dit topic gedaan word.
Remix was de eerste paar keer leuk, maar kan hem nu niet meer aanhoren. Origineel vind ik na al die jaren nog steeds ontzettend vet (is natuurlijk ook lang niet zo dood gedraaid als de remix). Daarnaast blijft die melodie ook gewoon heerlijk. Origineel dus voor mij.
Ik heb echt niks met de remix. Origineel voor mij.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:Remix.
Hmm, heel lastig deze. Adaro remix pas na een tijdje echt gaan waarderen. Toch kies ik voor het origineel omdat ik merk dat ik die toch vaker opzet dan de remix.
Origineel, ik heb ze allebei nog even geluisterd maar de remix komt echt mijn keel uit. De remix is wel tof, maar ik heb die denk ik gewoon te vaak gehoord.
Origineel, remix vind ik een van de meest irritante platen van het laatste 1.5 jaar.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Origineel dan maar bij gebrek aan beter 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
wrote:Hmm, heel lastig deze. Adaro remix pas na een tijdje echt gaan waarderen. Toch kies ik voor het origineel omdat ik merk dat ik die toch vaker opzet dan de remix.
Dit, maar toch voor de remix gekozen omdat hij zoveel sfeer meebrengt op feesten.wrote:Ik vind het origineel en de remix zo moeilijk te vergelijken. Het origineel is op een hele andere manier heel vet dan de Adaro remix... Ik zou het echt niet weten. Beide platen ga ik compleet van uit mn dak als ik ze live hoor maar een betere aanwijzen lukt me niet.
Helemaal mee eens met bovenstaandewrote:Remix was de eerste paar keer leuk, maar kan hem nu niet meer aanhoren. Origineel vind ik na al die jaren nog steeds ontzettend vet (is natuurlijk ook lang niet zo dood gedraaid als de remix). Daarnaast blijft die melodie ook gewoon heerlijk. Origineel dus voor mij.
wrote:Remix was de eerste paar keer leuk, maar kan hem nu niet meer aanhoren. Origineel vind ik na al die jaren nog steeds ontzettend vet (is natuurlijk ook lang niet zo dood gedraaid als de remix). Daarnaast blijft die melodie ook gewoon heerlijk. Origineel dus voor mij.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Origineel, zonder twijfel. Vind de remix wel leuk voor op feesten, maar de geweldige melodie van het origineel hoor ik 10x liever. Daarnaast liggen de sounds van het origineel mij beter dan die van de remix.