Ik ga toch voor de remix
Dat is gewoon helemaal mijn stijl!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Origineel, ook al was dit een moeilijke keuze...
-
A
remix
Ik ga voor de originele. De remix ben ik ook heel erg gaan waarderen, erg vette plaat, maar overtreft het origineel niet. 
-
THardtraxxer
- 258 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
Orgineel! Al is de remix ook niet verkeert!
wrote:Ik ga toch voor de remixDat is gewoon helemaal mijn stijl!
Nooit gedacht dat de remix voor zou komen op het origineel.
Alleen de kicks zijn al een lachertje vergeleken met het origineel.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Het origineel, natuurlijk!
hahaha..wrote:Origineel handsdown. B-Front mocht willen dat hij dergelijke platen kan maken.
Voor Remix gestemd
Origineel steekt met kop en schouders boven de remix uit wat mij betreft. De remix is een epic downgrade.
Orgineel, maar remix is niet slecht.
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Vind die remix echt dik 
Remix, die voelt meer aan als een goed doordachte track. Origineel is mij te doelloos en heeft te zware kicks.
Ik vind persoonlijk het origineel meer een nummer voor thuis, en de remix een plaat die live echt los gaat.
Eigenlijk zijn vrijwel alle elementen op zichzelf beter van het origineel, maar die plaat houdt zich net iets te veel in eigenlijk terwijl de remix wel los gaat. Elementen van de remix zijn trouwens ook helemaal niet verkeerd
Beiden heel erg sterk, maar ik vind de remix denk ik nét iets vetter.
Eigenlijk zijn vrijwel alle elementen op zichzelf beter van het origineel, maar die plaat houdt zich net iets te veel in eigenlijk terwijl de remix wel los gaat. Elementen van de remix zijn trouwens ook helemaal niet verkeerd
Beiden heel erg sterk, maar ik vind de remix denk ik nét iets vetter.
Origineel.
Als de remix ook zulke lompe kicks had, was daarvoor gegaan.
Als de remix ook zulke lompe kicks had, was daarvoor gegaan.
Origineel is in alle opzichten beter en vind ik veel meer sfeer hebben. Eigenlijk wint het origineel alleen al om die kicks en de outro 
Origineel is echt een heldenplaat
De remix mist voor mij iets... de lompheid van de kicks die het origineel wel heeft, en ook de melodie vind ik in de remix eigenlijk best vervelend als je bedenkt hoe het origineel gaat...
Sowieso onderdeel van imo de beste release van The Machine
De remix mist voor mij iets... de lompheid van de kicks die het origineel wel heeft, en ook de melodie vind ik in de remix eigenlijk best vervelend als je bedenkt hoe het origineel gaat...
Sowieso onderdeel van imo de beste release van The Machine
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Origineel!
PUNT!

PUNT!
Origineel, 100%.
Platen van The Machine hebben geen remix nodig, wordt 9/10 keer toch niet vetter
(Maarja, dat is mijn mening natuurlijk).
Platen van The Machine hebben geen remix nodig, wordt 9/10 keer toch niet vetter
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Orgineel 1000000000%
remix is niet slecht maar komt zeker niet in de buurt van het orgineel
remix is niet slecht maar komt zeker niet in de buurt van het orgineel
Remix, vind dat die een veel lekkerdere drive heeft!
Ik kan hier geen keus uit maken, het zijn imo beide andere platen met dezelfde naam. Ik waardeer ze beide even veel.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:Origineel!
PUNT!