orgineel omdat die erg heerlijk is maar remix mag erook zeker wezen hooor 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Co2 remix bom vol energie 
Heel moeilijk. Het origineel is echt geweldig, maar ik vind de CO2 rmx eigenlijk gewoon een nieuwere, hardere versie met meer kracht. Dat is soms beter... in een hardere set. Aan de andere kant denk ik dat het origineel in een wat rauwere set ook niet zal misstaan.
Daarnaast heb ik aan het origineel super goede herinneringen, dus ik ga toch voor The Original Donkey Rollers Mix
Daarnaast heb ik aan het origineel super goede herinneringen, dus ik ga toch voor The Original Donkey Rollers Mix
-
D
Donkey Rollers - Hardstyle Rockers, origineel dus.
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
wrote:Ik erg me zo erg aan die vocals.
Remix omdat ik me die alleen kan herinneren en geen zin heb om origineel terug te luisteren.
Intro van de remix en climax van het origineel zou naar mijn idee het beste zijn...
gekozen voor het origineel omdat die ik die in totaal lekkerder vind
gekozen voor het origineel omdat die ik die in totaal lekkerder vind
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Origineel by far.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Remix. Zit veel meer drive in als je het mij vraagt.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Origineel, Donkeys op hun best
Eens met dit, het is misschien wel de track die me het minst boeit van de oudere Donkey-platen. Maar alsnog een dikke voldoende. En door deze basis is de CO2 remix ook gewoon redelijk.wrote:Origineel, al is dat wel één van de minste donkey platen imo. Toch blijft ie gewoon vet
Yep. Eerste Donkey plaat voor mij die ik hoorde en heeft daardoor toch wat speciaals.wrote:Origineel, Donkeys op hun best
-
JHardtraxxer
- 299 posts member since 2011
- last seen Apr 2016
Remix, origineel doet me helemaal niks.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
sowieso origineel 
Normaal gesproken net aan het origineel, maar net zoals met het overlijden van Witney Houston ook al haar hits weer in de ranglijsten stegen, gebeurt dat op dit moment ook bij de remix van Catatonic Overload. Dus op dit moment heb ik meer empathie voor de remix.
-
I
Voor mij de remix, zitten lekkere kicks in! Al gaat het origineel winnen denk ik 
Helemaal mee eens, ookal knalt die van CO2 wel erg lekker doorwrote:Origineel, al is dat wel één van de minste donkey platen imo. Toch blijft ie gewoon vet
origineel.
ik vind een reverse bass gewoon veel lekkerder als een harde kick
ik vind een reverse bass gewoon veel lekkerder als een harde kick
Vind ze allebei wel wat hebben, maar neig toch naar de remix.
Donkey Rollers - Hardstyle Rockers 48 / Catatonic Overload Remix 30
Tatanka - Doom's Day
View on YouTube
Tatanka - Doom's Day (The R3belz remix)
View on YouTube
Tatanka - Doom's Day
View on YouTube
Tatanka - Doom's Day (The R3belz remix)
View on YouTube
Oeeh lastig, origineel is erg vet, maar The R3belz heeft er ook een erg vette remix van gemaakt, heerlijke mid-intro vooral.
Ik stem niet.
Ik stem niet.
The R3belz remix. Origineel vind ik niet zo veel aan.
orgineel want kicks vind ik daar beter maar remix is zeker niet heel veel slechter dan het orgineel