Origineel. De drive die daarin zit is echt heerlijk, en wordt imo verminderd in de edit.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Duidelijk het origineel! Vind die kicks beter bij de track passen dan de kicks van Headhunterz.
Ben verliefd geworden op het origineelwrote:Veel liever de Geck-o kicks en bassline, ookal is de Headhunterz mid ook wel erg lekker. Als liefste toch de Melo Edit maar die zit er niet tussen
Headhunterz edit. Vind de kicks in het origineel niet mooi. Maar de track overall is gewoon top!
wrote:Voor mij ook gewoon het origineel
Losin My Feelin is trouwens ook wel een leuke voor de volgendewrote:wrote:Voor mij ook gewoon het origineel
Dit is echt een hele lastige
. Ik ga er nog een nachtje over slapen!
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Origineel 
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
wrote:Buiten die reverse bass is er niet veel veranderd maar ik vind de kicks uit het origineel toch beter. Geck-O dus.
Ik weet het eigenlijk niet. Vind ze allebei erg sterk. Denk dat ik het origineel eigenlijk toch wat beter vind 
Headhunterz-edit, heeft precies net dat lekkere mainstream-tintje wat het origineel mist!
Ik ga voor de remix.
Vind die reverse van Willem juist iets vets aan de track geven.
wrote:Ik ga voor de remix.![]()
-
D
HARDER IS BETER!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Doe mij maar de edit. Vind de melodie daarin veel beter tot zijn recht komen + ik hou niet zo van die kicks in het origineel.
-
D
Had het tegen Djenz.wrote:Dagjesrawmenswrote:HARDER IS BETER!
Lastig, erg lastig... Vind de reverse in de HHZ edit wel erg fijn, maar aan de andere kant is juist dat babadabadambam babadabadambam (wie kan me volgen?
) in het origineel echt heldig... geeft het een apart tintje 
Overall (mede door de lame-ass climax kick van HHZ) wint de originele versie het toch. Geck-O
Overall (mede door de lame-ass climax kick van HHZ) wint de originele versie het toch. Geck-O
Origineel was al een prachtplaatje, maar ben na vaker luisteren de kicks en bassline maar een beetje vaag gaan vinden.. de Headhunterz remix heeft wat meer kracht en drive vind ik, en vind hem ook wat beter in elkaar steken dus de remix