Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 85  Volgende

Origineel of Remix? (Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere)
Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere 85%  85%  [ 56 ]
Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere (Jack Of Sound Remix) 15%  15%  [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 66
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel is wel een leuke plaat, vooral de goede herinneringen eraan. Remix vindt ik echt zwaar kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 21:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

vind de remix toch beter qua sounds, alleen blijf ik het jammer vinden van dat 'house' stukje
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 21:28 
 

al die remixen zijn kut.

of t zijn kick verbeteringen.
dan uiteraard wel maar orgineel is in mijn ogen altijd beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk het orgineel, remix voegt vrij weinig toe. En die break is natuurlijk gericht op het mainstreampubliek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Origineel, was ook gewoon een leuk nummer tot t helemaal kapotgedraaid werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remix, heb het orgineel echt nooit leuk gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:09 
 
Hardtraxx Addict

Origineel, met overtuiging ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

afgezien van het Pon di floor-stukje ga ik toch voor de remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 09:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Origineel, met overtuiging ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel. Was gewoon een geweldige plaat maar doordat ze deze zo vaak bleven draaien nu echt een grafhekel aan. De remix heb maar 1 ding over te zeggen: Meest schandalige en slechtste nummer ooit gemaakt. Echt gemaakt met dollartekens in de ogen en voegt totaal niets toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 10:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remix, door de meer euforische climax.. origineel is wel gewoon een klassieker, remix meer mijn stijl.. op dat house stukje na dan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeker weten de originele versie...poep remix :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel. Helaas veel te vaak gespeeld dus nu is die niks meer aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aardige track om te pollen.

Heb voor het origineel gekozen omdat het inderdaad een perfecte plaat is (zeer toegankelijk, spreekt een groot publiek aan & goed geproduceerd). Wel vind ik de melodie en de climax in de remix veel beter uitgewerkt. De break verpest het jammer genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel. Nog steeds lekker, alleen veel te veel gedraait
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn sarcastische opmerking ten spijt, verbaasd het me dat de remix zoveel stemmen krijgt. Ik lees hier iedereen zeggen "afgezien van dat house-schijtmomentje-break"... Ja, maar die zit toch ook in het nummer? Als ik bijvoorbeeld de rest van een track weg laat en bij een ander ontiegelijk schijtnummer alles wegdenk behalve de prachtige melodie, is dat dan opeens ook de beste track ooit? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:41 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik snap ook niet wat de mensen aan het origineel vinden. Enige wat ik altijd lees is: Ja maar 2-3 jaar geleden vond iedereen hem vet. Over wie heb je het dan? Ik vind de synth echt lelijk en de vocals veel te cheesy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mijn sarcastische opmerking ten spijt, verbaasd het me dat de remix zoveel stemmen krijgt. Ik lees hier iedereen zeggen "afgezien van dat house-schijtmomentje-break"... Ja, maar die zit toch ook in het nummer? Als ik bijvoorbeeld de rest van een track weg laat en bij een ander ontiegelijk schijtnummer alles wegdenk behalve de prachtige melodie, is dat dan opeens ook de beste track ooit? :huh:

De melodie/climax uit de remix hergebruikt in het eerste nummer was win geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mijn sarcastische opmerking ten spijt, verbaasd het me dat de remix zoveel stemmen krijgt. Ik lees hier iedereen zeggen "afgezien van dat house-schijtmomentje-break"... Ja, maar die zit toch ook in het nummer? Als ik bijvoorbeeld de rest van een track weg laat en bij een ander ontiegelijk schijtnummer alles wegdenk behalve de prachtige melodie, is dat dan opeens ook de beste track ooit? :huh:


Het origineel heb ik nooit wat aangevonden. Je krijgt een midintro met een heliumstemmetje, en dan continu hetzelfde akkoordenschema van 3x 2 maten dezelfde baslijn en nog 2 maten íétsje anders. En dan 3 MINUTEN lang. Niks voor mij.
De remix heeft nog enige drive erin zitten, vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik snap ook niet wat de mensen aan het origineel vinden. Enige wat ik altijd lees is: Ja maar 2-3 jaar geleden vond iedereen hem vet. Over wie heb je het dan? Ik vind de synth echt lelijk en de vocals veel te cheesy.

3 jaar geleden was de 'gemiddelde' stijl van hardstyle ook anders dan dat hij nu is. Hardstyle is geëvolueerd om het zo maar te zeggen en er zijn nu vele andere manieren om een vette track te maken. Als het origineel nu uit zou komen en ik zou hem nog nooit eerder gehoord hebben, dan zou het niet meer dan een gemiddelde track zijn. Echter 3 jaar geleden was dit gewoon een topplaat waar ik lang van heb genoten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

doe anders Geck-O :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 17:51 
 
Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
De remix heeft nog enige drive erin zitten, vind ik.

Om heel eerlijk te zijn vind ik dat die break de drive eruit haalt. Voorkeur ging dus uit naar de Originele als ik nog kon stemmen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 18:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Lyst schreef:
Ik snap ook niet wat de mensen aan het origineel vinden. Enige wat ik altijd lees is: Ja maar 2-3 jaar geleden vond iedereen hem vet. Over wie heb je het dan? Ik vind de synth echt lelijk en de vocals veel te cheesy.

3 jaar geleden was de 'gemiddelde' stijl van hardstyle ook anders dan dat hij nu is. Hardstyle is geëvolueerd om het zo maar te zeggen en er zijn nu vele andere manieren om een vette track te maken. Als het origineel nu uit zou komen en ik zou hem nog nooit eerder gehoord hebben, dan zou het niet meer dan een gemiddelde track zijn. Echter 3 jaar geleden was dit gewoon een topplaat waar ik lang van heb genoten.

Ik weet niet precies hoe het bij jou zit, maar dat je 3 jaar geleden je nog niet zo verdiept had in de scene zou een logischere verklaring zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Original. Tegen de tijd dat die remix uitkwam kon dat softe spul me al niet meer bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 22:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Iemand nog een ideetje voor de volgende, liefst met maar 1 remix !
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 85  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen