Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Haha zag het net op PF, respect voor die gast. Ik verzamel zelf ook een paar dingen maar wat hij allemaal heeft is echt té ziek 
respect
shit hey hoeveel spullen kun je hebben
16000 flyers wtf
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
respect voor die man
:') Ik snap die mensen nooit, wat heb je nou aan 16.000 flyers??
Echt heel bizar dat je daar je hobby van maakt en ook zoveel geld aan uitgeeft. Toch wel heel erg vet en toch ook wel respect daarvoor.
Zat ik ook al aan te denken. Je hebt ze, ok leuk, maar dan doe je er helemaal niks mee..wrote::') Ik snap die mensen nooit, wat heb je nou aan 16.000 flyers??
Iemand bewaart al die shieeuw tenminste voor de volgende generatie(s)!
Inderdaadwrote:Iemand bewaart al die shieeuw tenminste voor de volgende generatie(s)!
Dat klopt! Beter dan postzegelswrote:Inderdaadwrote:Iemand bewaart al die shieeuw tenminste voor de volgende generatie(s)!. Is weer eens wat anders dan postzegels.
Heerlijk om zo een filmpje te kijken. Dit is een echte liefhebber zeg! 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dikke Shit! 
Precieswrote:Iemand bewaart al die shieeuw tenminste voor de volgende generatie(s)!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
inderdaad dat vond ik ookwrote:Heerlijk om zo een filmpje te kijken. Dit is een echte liefhebber zeg!
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Machtig mooi 
prachtig hoe veel spullen hij heeft. dikke dreamteam posters
maar dámn wat loopt die vent te hijgen in die microfoon als een loopse zeug.. fucking irritant kijken
maar dámn wat loopt die vent te hijgen in die microfoon als een loopse zeug.. fucking irritant kijken