wrote:''op zoek naar mensen die bekend zijn met mijn oude muziek''
Mijn eerste vraag is: Waarom? Wil je een knuffel?
Vraag 2: Waarom?
Vraag 3: Dude really..Waarom?
Active topics in Algemeen
Moderators
Lekker kinderachtig zeg, kan hier slotje op
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
laat maar ff open, heb toch wat berichtjes gehad dus het heeft wel het gewenste effect gehad voor mijwrote:Lekker kinderachtig zeg, kan hier slotje op
Teup heeft het toch echt over jou hoor..wrote:laat maar ff open, heb toch wat berichtjes gehad dus het heeft wel het gewenste effect gehad voor mijwrote:Lekker kinderachtig zeg, kan hier slotje op
Haha "het gewenste effect"wrote:laat maar ff open, heb toch wat berichtjes gehad dus het heeft wel het gewenste effect gehad voor mijwrote:Lekker kinderachtig zeg, kan hier slotje op
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Het komt over alsof je net in een identiteitscrisis zit en je wil weten of mensen je nog lief vinden :')

Wat probeer je in godsnaam te bereiken met dit topic?
-
H
Dat zegt ie toch, mensen vinden die bekend zijn met zijn oude muziekwrote:Wat probeer je in godsnaam te bereiken met dit topic?
Dit. Als het je niet aanstaat of je er niks mee te maken wilt hebben reageer je gewoon nietwrote:Dat zegt ie toch, mensen vinden die bekend zijn met zijn oude muziekwrote:Wat probeer je in godsnaam te bereiken met dit topic?
Dit topic blijft wel een pareltje hoor
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
Ik had het al bekend gemaakt dat ik een nieuwe set zou doen, maar aankomende vrijdag is het zover: mijn mix wordt uitgezonden op Lucky Lotus Festival 6 !
Timetable staat hier:
https://www.facebook.com/events/1706150349621668/
16:00 EST = 10:00 PM nederlandse tijd, set zal een uur duren en zit vol met eigen nummers
wie luistert mee?
Timetable staat hier:
16:00 EST = 10:00 PM nederlandse tijd, set zal een uur duren en zit vol met eigen nummers
wie luistert mee?
Ik heb werkelijk waar nog nooit zoveel onbekende informatie over muziek op 1 pagina gezien. Wat is dit allemaal? 
Zo'n gast met een hentai avatar kan je toch onmogelijk serieus nemen. 
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
ik heb vroeger veel mixes en nummers gemaakt en een tal van mensen vonden dat wel coolwrote:Ik heb werkelijk waar nog nooit zoveel onbekende informatie over muziek op 1 pagina gezien. Wat is dit allemaal?
En ook een tal van mensen niet 
-
S
Das meestal zo héwrote:En ook een tal van mensen niet
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
ja idd dat klopt, maar ik heb meer interesse in degenen die wel interesse hebben dan mensen die niet geinteresseerd zijnwrote:Das meestal zo héwrote:En ook een tal van mensen niet
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
Niet meer dan eerlijk toch? Ik heb 4 officiele releases uitgebracht. Of mensen mij of mijn muziek kunnen waarderen of niet staat daar kompleet los van.wrote:Heus ben je paars
En daardoor verdien je een eigen topic waar je je eigen dingen kan promoten?
Nou laten we gelijk voor elke artiest even een topic maken.
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
ten eerste: interessante woordkeuze. topics "verdien" je niet, je maakt ze aan. Het is niet relevant of dat door een producer gebeurt of een normale member.wrote:En daardoor verdien je een eigen topic waar je je eigen dingen kan promoten?
ten tweede, ik heb mijn redenen duidelijk gemaakt en daar blijf ik bij.
Die rede gebruik je klaarblijkelijk niet meer.wrote:Ik had het al bekend gemaakt dat ik een nieuwe set zou doen, maar aankomende vrijdag is het zover: mijn mix wordt uitgezonden op Lucky Lotus Festival 6 !
Timetable staat hier:
wie luistert mee?
Dus? Dan komt het op het zelfde neer, dan kunnen net zo goed alle artiesten een topic gaan aanmaken.wrote: ten eerste: interessante woordkeuze. topics "verdien" je niet, je maakt ze aan. Het is niet relevant of dat door een producer gebeurt of een normale member.
Een bekend label is tot daar aan toe (Theracords/Gearbox), maar elke artiest..
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
om eerlijk te zijn wel maar ik laat de mix dat muzikaal wel vertellenwrote:Die rede gebruik je klaarblijkelijk niet meer.wrote:Ik had het al bekend gemaakt dat ik een nieuwe set zou doen, maar aankomende vrijdag is het zover: mijn mix wordt uitgezonden op Lucky Lotus Festival 6 !
Timetable staat hier:
wie luistert mee?