Thera - A Little Touch(Geck-O Oldskool Remix)
Max Enforcer & The Beholder - Got To Be There
Max Enforcer & The Beholder - Got To Be There
Vreselijk nummerwrote:wat nou kut nummer die gene die dat vind is niet helemaal lekkerwrote:Heb jij een track die door het grote publiek word onderschat, of ronduit kut word genoemd? Maar jij vind die track toch wel goed? Plaats die hier!
Waarschijnlijk een track die iedereen kut vind, en hij is ook niet zo origineel maar toch wel gigantisch lekker:
Activator & Francesco Zeta - Fear And Dark![]()
Idd, die draaien wij ook nog steeds grijs hahawrote:The Preacher. Zit af en toe nog wel eens in mn top 5 tracks. Wat een nummer, luister hem regelmatig!
En terecht.wrote:Idd, die draaien wij ook nog steeds grijs hahawrote:The Preacher. Zit af en toe nog wel eens in mn top 5 tracks. Wat een nummer, luister hem regelmatig!
Hoe kan een track nou ondergewaardeerd zijn als ie nog niet eens uit is :')wrote:Zatox - A New Demension
Tja, vind het erg lastig om te zeggen wat ondergewaardeerd is. Maar laat ik het zo zeggen: Ik kom ze nu te weinig tegen in setjes. Terwijl ik het toch hele goede tracks vind. Hoe sommige een paar jaar geleden zijn gewaardeerd weet ik niet, maar het ging me vooral om nu.wrote:De meeste tracks die je opnoemt zijn echt niet ondergewaardeerd. Toen ze uitkwamen zijn ze helemaal kapot gedraaid, zoals; I hate u, phantom beat, tormented. Het kan nu zijn dat ze niet zo vaak meer gedraait worden maarja dan zijn ze nog niet ondergewaardeerd.
Edit: No Regrets is trouwens wel echt ondergewaardeerd.
Vond het vet dat ze die " we are still awake" hadden genoemt omdat ik zowat in slaap viel bij die trackwrote:Tja in dat geval zijn ze wel ondergewaardeerd xD
Vind trouwens, The nasty Boys - We are still awake ook best ondergewaardeerd!
Alleen de outro is goed van dat nummerwrote:Tja in dat geval zijn ze wel ondergewaardeerd xD
Vind trouwens, The nasty Boys - We are still awake ook best ondergewaardeerd!
Crump (voorbeeld) vind ik alles behalve ondergewaardeerd, zo vaak gedraait, en zoveel mensen die die track vet vonden. Maar de track is alweer van 2 (?) jaar terug, vrij logisch dat hij minder wordt gedraait, dat gebeurt met iedere track wel. Paar uitzonderingen daar gelaten.wrote:Tja, vind het erg lastig om te zeggen wat ondergewaardeerd is. Maar laat ik het zo zeggen: Ik kom ze nu te weinig tegen in setjes. Terwijl ik het toch hele goede tracks vind. Hoe sommige een paar jaar geleden zijn gewaardeerd weet ik niet, maar het ging me vooral om nu.wrote:De meeste tracks die je opnoemt zijn echt niet ondergewaardeerd. Toen ze uitkwamen zijn ze helemaal kapot gedraaid, zoals; I hate u, phantom beat, tormented. Het kan nu zijn dat ze niet zo vaak meer gedraait worden maarja dan zijn ze nog niet ondergewaardeerd.
Edit: No Regrets is trouwens wel echt ondergewaardeerd.
Nee want die is nog niet uit.wrote:Wordt Toneshifterz - Can’t Fail wel regelmatig gedraaid?