Die plaat is echt ....wrote:Ruthless & Frontliner - One Bananaz
Sasha F - Second Chances en Max Enforcer - Damned zijn beide nog heldige platen
Die plaat is echt ....wrote:Ruthless & Frontliner - One Bananaz
die zijn idd heerlijk! staan al sinds ze uit zijn op m'n mobiel en gaan er niet snel weer afwrote:alle 5 de tracks van The Mentalists
Freedom / Times (2xFile, MP3) Nubeat Records (2) 2009
Seize The Day / Tomorrow (2xFile, MP3) Italian Hard3rz 2009![]()
Scream 2 Thiz (Remix) (12") Bass Bitch (The Mental... Partyshock 2009
The Mentalists - Tomorrow![]()
View on YouTube
die Tomorrow klapt er nog steeds goed, hard en lekker uit hier
wrote:Die plaat is echt ....wrote:Ruthless & Frontliner - One Bananaz, sorry
Sasha F - Second Chances en Max Enforcer - Damned zijn beide nog heldige platen
Welke Zatox vindt jij dan beter?wrote:Hmm dan zijn er toch andere Zatox plaatjes imo!
Maarja, ieder zen ding!
Smokin' and Pourin', Tanz Elektrik, Scanner, Vintage, Oxygen, Choirs, Overload The Anthem, Fuck It Up, Uoccio Fink, Gangsta, Andromeda, I Hate U, Creation...wrote:Welke Zatox vindt jij dan beter?wrote:Hmm dan zijn er toch andere Zatox plaatjes imo!
Maarja, ieder zen ding!
Ik vind Vintage nog de meest ondergewaardeerde track van Zatox.wrote:Welke Zatox vindt jij dan beter?
Ik draai ze anders nog regelmatigwrote:Sowieso wordt van zijn Vintage EP niks meer gedraaid, echt zonde van bijv. Storm 3000 is een geniale plaat! Dat terwijl van de EP erna alles compleet is grijs gedraaid terwijl die bijna net zo goed is.
Ben het wel eens met dawasiknie. Zijn 2 nieuwste EP's zijn een beetje overplayed. Vintage EP blijf ik vaak draaien, omdat je die niet vaak ergens tegen komt. Heb alweer zin om ze in een setje te draaien!wrote:Ik draai ze anders nog regelmatigwrote:Sowieso wordt van zijn Vintage EP niks meer gedraaid, echt zonde van bijv. Storm 3000 is een geniale plaat! Dat terwijl van de EP erna alles compleet is grijs gedraaid terwijl die bijna net zo goed is.. Toffe tracks inderdaad!
Stormwrote:Klopt. ik zei ook al Zatox - I Hate U. Wat een gruwelijk nummer is datOok The Noisemaker, Vintage en Storm 3000 zijn geweldig! Storm 3000 is een lekker openingsnummertje
De 'grotere namen' draaien tegenwoordig bijna alleen maar nieuwe nummerswrote:Tat & Zat - Proud To Be Loud wordt vrijwel nooit meer gedraaid, ook al is ie wat ouder.
Zeker een lekker nummer, maar niets voor een feestwrote:Davide Sonar - Believe
Heel soft nummer, maar geeft me een heerlijk gevoel
Dan ben je denk ik niet op qlimax 2009 geweest, waar davide live een edit draaide waar ik nog steeds kippenvel van krijgwrote:Zeker een lekker nummer, maar niets voor een feestwrote:Davide Sonar - Believe
ik kreeg een slappe van de hele set van davide, snap niet dat mensen kippenvel konden krijgen van z'n gedraaide tracks. alleen Natural was nog wel te doen. Sonar paste immers wel precies bij deze editie van qlimax, want hij draaide net zulke softe zooi als alle andere (behalve deepack & noize suppresor)wrote:Dan ben je denk ik niet op qlimax 2009 geweest, waar davide live een edit draaide waar ik nog steeds kippenvel van krijgwrote:Zeker een lekker nummer, maar niets voor een feestwrote:Davide Sonar - Believe