Evolutionz!! Die melo is echt briljant!wrote:De oude klappers van DBSTF mogen wel eens weer gedraaid worden.
Zoals Keep It Coming , Part Of The Hard, Our Way, etc.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Hier ben ik het echt heel erg mee eens!!wrote:Donkey Rollers - Justice 4 All. Word veels te weinig gedraaid.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Sowieso hoor ik in sets van bekende dj's NOOIT Donkey Rollers platen... alleen af en toe Innocent en dat was het.
Van wie verwacht je dan dat hij ze draait? Het is voor velen niet echt iets wat in hun straatje past zeg maar. Aan de andere kant vind ik dat ook helemaal niet erg, want het houd de optredens van die gasten zelf wel interessant.wrote:Sowieso hoor ik in sets van bekende dj's NOOIT Donkey Rollers platen... alleen af en toe Innocent en dat was het.
De laatste tijd draaien wel veel artiesten D.O.N.K.E.Y., die plaat heb ik nu al erg vaak langs horen komen. Followers hoor ik ook vaak langs komen.
Heb tot nu toe alleen Zany zelf en NC hem horen draaien, en NC draaide ook nog eens een verneukte versie met N O I S E vocals.wrote:De laatste tijd draaien wel veel artiesten D.O.N.K.E.Y., die plaat heb ik nu al erg vaak langs horen komen. Followers hoor ik ook vaak langs komen.
Zou kunnen, iig heb ik hem al heel vaak op feesten gehoord. Nja, ik zal wel teveel bij Fusion-artiesten staan dan haha 
is die ooit gereleased?
-
BHardtraxxer
- 83 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
zany - razr/evolution/animated audio
pavo - elektronic
en de oude dbstf idd, part of the hard voort laatst op qbase 2009 gehoord
heatzone - prototype is echt gruwelijkgoed, volgens mij draaide bfront de B-side daarvan juist...undone
pavo - elektronic
en de oude dbstf idd, part of the hard voort laatst op qbase 2009 gehoord
heatzone - prototype is echt gruwelijkgoed, volgens mij draaide bfront de B-side daarvan juist...undone
-
SArtiest
- 1805 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
wrote:is die ooit gereleased?
op DFC Restyle
samen met Joshua Hiroshy remix en DJ Millo (oude naam van DJ Phil TY) remix
heb de 12'' hier ook liggen
Deepack - One Night In Paris vind ik een hele goede track maar ik hoor hem eigenlijk nooit meer voorbij komen.
Noisecontrollers - Addictive Fantasy 
Wat een vreselijk schijtnummer is dat. Dat vind ik echt kleuterhardstyle.wrote:Noisecontrollers - Addictive Fantasy
Zo'n beetje alles van Brainkicker is ondergewaardeerd
Wat een baas was dat
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
heldenplaat!wrote:Noisecontrollers - Addictive Fantasy
heb m helemaal grijs gedraait
net als Pavo - Raven
ehrm... heb ik toevallig op CDR, freaky.nl gaf ze gratis weg bij een bestelling toenwrote:Deepack - One Night In Paris vind ik een hele goede track maar ik hoor hem eigenlijk nooit meer voorbij komen.
mag ik dit als verzoek aannemen in mn volgende set?
Opzekers!wrote: mag ik dit als verzoek aannemen in mn volgende set?
Dat nummer ondergewaardeerd noemen :')wrote:Pavo - Raven
-
SArtiest
- last seen Oct 2025
wie noemt die ondergewaardeerd dan ?wrote:Dat nummer ondergewaardeerd noemen :')wrote:Pavo - Raven