Eens, was ook weer heerlijk afgelopen vrijdag.wrote:Max Enforcer & Andy SVGE - Deep'r
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ben hem zelf eigenlijk ook pas recent gaan waarderen, hele vette plaat iddwrote:Eens, was ook weer heerlijk afgelopen vrijdag.wrote:Max Enforcer & Andy SVGE - Deep'r
Sinds ik deze vrijdag live heb gehoord kan ik hem ook goed waarderenwrote:Eens, was ook weer heerlijk afgelopen vrijdag.wrote:Max Enforcer & Andy SVGE - Deep'r
Heb precies het zelfdewrote:Sinds ik deze vrijdag live heb gehoord kan ik hem ook goed waarderenwrote:Eens, was ook weer heerlijk afgelopen vrijdag.wrote:Max Enforcer & Andy SVGE - Deep'rvond er eerst niet veel aan.
wrote:View on YouTube
Phuture Noize - Save Me (B-Front Remix)
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Blackburn & Aeros - Infinite
Gehoord voor het eerst op Supremacy 2014. Ik vond deze track meteen al zwaar dik. Daarna echt nooit meer gehoord. Snap niet dat deze track niet is opgepikt
Gehoord voor het eerst op Supremacy 2014. Ik vond deze track meteen al zwaar dik. Daarna echt nooit meer gehoord. Snap niet dat deze track niet is opgepikt
View on YouTube
Het is zelden zo dat een hardstyle remix van een trance classic goed uitpakt, laat staan de track beter maakt.
Alles klopt aan deze 2 climaxen, kicks, synths, hoop deze nog ooit live te horen!
Het is zelden zo dat een hardstyle remix van een trance classic goed uitpakt, laat staan de track beter maakt.
Alles klopt aan deze 2 climaxen, kicks, synths, hoop deze nog ooit live te horen!
View on YouTube
Had Winds of Change pas op defqon voor het eerst gehoord dus ik ging daarna even de hele release checken toen ik dus achter Submission kwam. Lang geleden dat ik zoveel drive in combinatie met zo'n duistere sfeer heb gehoord
Had Winds of Change pas op defqon voor het eerst gehoord dus ik ging daarna even de hele release checken toen ik dus achter Submission kwam. Lang geleden dat ik zoveel drive in combinatie met zo'n duistere sfeer heb gehoord
wrote:View on YouTube
@ Nagoom - Elements, die melodie leent zich echt perfect voor een remix van Phuture Noize
OT:
View on YouTube
OT:
View on YouTube
Nah, liever een re-master met wat betere kicks.wrote:@ Nagoom - Elements, die melodie leent zich echt perfect voor een remix van Phuture Noize
Goeie deze. Gaat toch echt los over Winds of Change. De kicks alleen al. Dat icm die duistere sfeer, heerlijk!wrote:View on YouTube
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 8 hours ago
Mind Dimension & D-Verze - Deep Blue
Deze draait MD echt nooit
Deze draait MD echt nooit
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 8 hours ago
Radical Redemption - Watch Yourself