Platen als Phrantic - In the Mix, Yeah, LSD, Unity & Tiga - Mind Dimension (Phrantic Remix). Vind dat echt fantastische tracks allemaal.
Zó jammer dat de Hardstyle scene daar blijkbaar toen nog niet aan toe was. Nu worden dat soort vreemde platen mijns inziens veel meer gewaardeerd dan toen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Eens, vond die Mind Dimension Remix zo vet toen hij in HWS kwam.wrote:Platen als Phrantic - In the Mix, Yeah, LSD, Unity & Tiga - Mind Dimension (Phrantic Remix). Vind dat echt fantastische tracks allemaal.
Zó jammer dat de Hardstyle scene daar blijkbaar toen nog niet aan toe was. Nu worden dat soort vreemde platen mijns inziens veel meer gewaardeerd dan toen.
Er heeft zelfs iemand ooit een hele vette mashup voor mij gedaan nadat ik in de comments had gepost dat deze twee tracks goed samengingen:
View on SoundCloud
Verpest heel de impact van de kick, en het klinkt echt enorm rommelig in de lage frequenties.
Harddriver - Exploration (hardbass anthem2014)
Jaaa gruwelijke plaat is datwrote:The Vision- Gettin Dollars
Zo vet deze
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen Aug 2026
Psyched & Regain - Piece of Shit
Dat free edits pack van Cyber, vind echt dat daar wat pareltjes tussenzitten 
Ruffneck & Miss Twilight – No Turning Back (The Machine Remix)
Trilok and Chiren vs Alpha Twins - At War
Kicks, Drive & Melo
Kicks, Drive & Melo
Ik heb niet vaak dezelfde muzieksmaak als jij, maar helemaal eens met bovenstaande plaat
Heb het gevoel dat BH een aantal platen van dat album sowieso nooit heeft gedraaid?wrote:Ik heb niet vaak dezelfde muzieksmaak als jij, maar helemaal eens met bovenstaande plaatwrote:Video
Deze plaat verry much![]()
![]()
. Ook nog nooit live gehoord.
View on YouTube
Kwam deze laatst tegen, super onbekend maar vind het echt een fijne plaat!
Beste BH plaat in jaren maar wordt idd nooit gedraaid
Kwam deze laatst toevallig weer tegen. Was em helemaal vergeten
Alhoewel 2014 een van de minste jaren voor hardstyle was is dit toch wel een lichtpuntje
View on YouTube
Alhoewel 2014 een van de minste jaren voor hardstyle was is dit toch wel een lichtpuntje
View on YouTube
Heerlijke plaat idd
Volgens mij had ik hem in mn Qlimax warm up van vorig jaar, past wat mij betreft perfect in dat zweverige sfeertje.