Dark Matter

Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
D-Block & S-Te-Fan - We Be Kickin' Bass 
Wildstylez & Brennan Heart - Lies or Truth. Geweldig plaatje
Lijkt hier op Hardtraxx niet zo gewaardeerd te worden.
Heerlijke plaat iddwrote:Wildstylez & Brennan Heart - Lies or Truth. Geweldig plaatjeLijkt hier op Hardtraxx niet zo gewaardeerd te worden.
-
WHardtraxx Newbie
- 26 posts member since 2014
- last seen Apr 2019
Eens met hierboven!
Voor mij iets meer recent: Thera & Artifact - Revenge.
Dat is zo een mooie, complexe melodie. Echt heel erg vet, maar je hoort hem te weinig!
Voor mij iets meer recent: Thera & Artifact - Revenge.
Dat is zo een mooie, complexe melodie. Echt heel erg vet, maar je hoort hem te weinig!
Geen idee of hij hier wel bij past aangezien het echt een heeel onbekend nummer is, kan verder eigenlijk ook niks anders van die producer vinden helaas. Maar deze klinkt best lekker:
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
Vraag me toch af wat er met deze plaat is gebeurd. Enige keer dat ik me herinner hem live gehoord te hebben, was Qlimax 2015 tijdens Deetox.
Vraag me toch af wat er met deze plaat is gebeurd. Enige keer dat ik me herinner hem live gehoord te hebben, was Qlimax 2015 tijdens Deetox.
Zonde inderdaad, hele gave plaat!
Deze is toen door Ran-D gedraaid. E-Force heeft hem zelf wel heel af en toe gedraaidwrote:View on YouTube
Oh ik dacht bij Deetox. Dat neemt niet weg dat deze plaat wat mij betreft te weinig wordt gedraaid.
Titan & Radical Redemption - Euphoria
Erg ondergewaardeerd naar mijn idee
Erg ondergewaardeerd naar mijn idee
View on YouTube
Kan er met mijn kop niet bij dat deze niet gewaardeerd wordt door de meesten. Fijne kicks, early hardstyle sounds, goeie sfeer en nog best wat drive. Heerlijk space plaatje.
Kan er met mijn kop niet bij dat deze niet gewaardeerd wordt door de meesten. Fijne kicks, early hardstyle sounds, goeie sfeer en nog best wat drive. Heerlijk space plaatje.