Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Juized - Emergence (Prefix & Density Remix) 
Prefix & Density ft. Phuture Noize - Masters ook.wrote:Juized - Emergence (Prefix & Density Remix)
B-Front & Digital Punk - Panic Attack 
Zany & DV8 - Distoted (B-Front Remix), die 2e climax gvd 
Kwam er gisteren achter dat die lyrics uit Harry Potter kwamenwrote:Degos & Re-Done - Dark Times
Klopt ja, was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik die plaat voor het eerst hoorde!wrote:Kwam er gisteren achter dat die lyrics uit Harry Potter kwamenwrote:Degos & Re-Done - Dark Times
Noisecontrollers - Why So Serious. Heb ik volgens mij nog nooit op een feest of in een set voorbij horen komen, terwijl ik het zelf een superlekkere melodie vind 
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Donkey Rollers - Revolutions, Overcome en Metro 
Metro vind ik wel één van de mindere oude DR platen, die andere 2 erg ondergewaardeerd idd. Vooral Overcome heb ik echt nog nooit gehoord bij ze.wrote:Donkey Rollers - Revolutions, Overcome en Metro
Eens, alle drie heel vet met Revolutions als uitschieter.wrote:Donkey Rollers - Revolutions, Overcome en Metro
Metro vind ik zelf super vet!wrote:Metro vind ik wel één van de mindere oude DR platen, die andere 2 erg ondergewaardeerd idd. Vooral Overcome heb ik echt nog nooit gehoord bij ze.wrote:Donkey Rollers - Revolutions, Overcome en Metro
Zelfde gold voor Fairytail, volgens mij werden deze platen nog flink overschaduwt door Feel So Good / Trick Or Treatwrote:Noisecontrollers - Why So Serious. Heb ik volgens mij nog nooit op een feest of in een set voorbij horen komen, terwijl ik het zelf een superlekkere melodie vind
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012