Vind je het gek.. Dat is alweer een oldie maar nog net geen klassiekerwrote:Sowtek - Partylover![]()
word naar mijn mening te weinig gedraaid![]()
voor de rest zuigt showtek
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Newbie
- 24 posts member since 2009
- last seen Feb 2012
maar daarom kan die nog wel ondergewardeerd zijn toch?wrote:Vind je het gek.. Dat is alweer een oldie maar nog net geen klassiekerwrote:Sowtek - Partylover![]()
word naar mijn mening te weinig gedraaid![]()
voor de rest zuigt showtekEen remix van Partylover kwam volgens mij nog op XQ HH.
Worden de tracks van Activator wel eens op grote feesten gedraaid?
Kan zijn dat ik het gemist heb, maar ik zie zijn tracks eigelijk nooit langs komen in de sets.
Kan zijn dat ik het gemist heb, maar ik zie zijn tracks eigelijk nooit langs komen in de sets.
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Laatste die ik hoorde was op XQ Technoboy, dus je zit er niet ver naast iig. Ben em ook maar 1 keer tegengekomen op een feest en dat was Q-base 2004, tijdje geleden alweer dus.wrote:Worden de tracks van Activator wel eens op grote feesten gedraaid?
Maar dat heb je tegenwoordig wanneer de dj's voornamelijk eigen materiaal draaien, staat de dj niet op et feest dan heb je grote kans dat je weinig van em hoort. ( jammergenoeg )
Gelukkig niet nee, ik snap niet wat iedereen met die gast heeft, want ik vind het helemaal niks hebben zijn trackswrote:Worden de tracks van Activator wel eens op grote feesten gedraaid?
Er zijn een aantal tracks die ik wel vet vind van Activator.
One I Play, June, Activator, Supersonic Bass, Fear And Dark, Set You Free,
One I Play, June, Activator, Supersonic Bass, Fear And Dark, Set You Free,
Supersonic Bass
The Headbusser, From Dancefloor to Dancefloor, Masterpiece, QT13.. ga zo maar door.
The Headbusser, From Dancefloor to Dancefloor, Masterpiece, QT13.. ga zo maar door.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Heb Activator alleen gehoord op Defqon 1 2009 die kicks van hem zijn echt hard als je ze live hoort
wrote:Worden de tracks van Activator wel eens op grote feesten gedraaid?
prankster - life of crime
zonde dat ie bijna nooit gedraaid word
zonde dat ie bijna nooit gedraaid word
de hele bassdealer vs M.A.S.H. vinyl zeer ondergewardeerd, wat een heerlijke plaatjes 
alles van Heatzone is ondergewaardeerd
+1wrote:Coone - Earthquake!
geweldige tracks als je het mij vraagt
Ik was hem zelf ook helemaal vergeten, totdat ik de aftermovie van Reverze 2009 zag, en ik hem weer hoorde!wrote:+1wrote:Coone - Earthquake!
geweldige tracks als je het mij vraagt
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Worden inderdaad weinig gedraaid geloof ik, alleen oxygen hoor of hoorde je wel vaakwrote:Worden de tracks van Activator wel eens op grote feesten gedraaid?
Lullaby werd ook regelmatig gedraaid door Tatanka en Zatox, ook Dana draaide hem deze zomer behoorlijk vaak.wrote:Worden inderdaad weinig gedraaid geloof ik, alleen oxygen hoor of hoorde je wel vaakwrote:Worden de tracks van Activator wel eens op grote feesten gedraaid?
wrote:Lullaby werd ook regelmatig gedraaid door Tatanka en Zatox, ook Dana draaide hem deze zomer behoorlijk vaak.wrote:Worden inderdaad weinig gedraaid geloof ik, alleen oxygen hoor of hoorde je wel vaakwrote:Worden de tracks van Activator wel eens op grote feesten gedraaid?
Maar dat is dus 1 track. Meerdere tracks niet zo te horen
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Freedom hoor(de) je trouwens ook best vaak maar dan houd het ook wel op
Vind still drunk ook altijd nog een lekkere plaat ook al wordt die tekst in te veel nummers verwerkt
Jij hebt het toch altijd over nummers waar geen drive in zit? Nou, hier heb je er één, hoe lekker de reverse bass ook is...wrote:http://www.youtube.com/watch#!videos=-IKn_oeVoa4&v=IqRMjg8do50
omdat de melodie langzamer gaat dan die van nu? Deze track heeft meer sfeer, energie en drive dan 99% van de hedendaagse tracks 
dat is een meningwrote:omdat de melodie langzamer gaat dan die van nu? Deze track heeft meer sfeer, energie en drive dan 99% van de hedendaagse tracks