Alan Walker & Rank 1 - Faded Airwave (Where Are You) (Zany Rework)
Echt een perfecte bootleg, kick is niet te hard of te geforceerd, zweverige synts, niet te snel of te langzaam. Melodie is gewoon lekker origineel gehouden met daarin een perfect gecombineerde break van Rank 1.
Heerlijk gewoon
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Ondergewaardeerd plaat: Warface - The Violent Storm
Ondergewaardeerd door: dj's waaronder Warface zelf! Een van de betere tracks van zijn laatste album en toch heb ik buiten stuk of 3 setjes van warface vorige zomer nooit meer deze track gedraaid horen worden. Zou juist een goeie afwisseling zijn voor de grote eentonigheid die onder de rest van het (zijn) materiaal bestaat.
Melodie doet me trouwens denken aan DBSTF - Keep it coming. Ook een gigantische bazenplaats nog steeds.
Ondergewaardeerd door: dj's waaronder Warface zelf! Een van de betere tracks van zijn laatste album en toch heb ik buiten stuk of 3 setjes van warface vorige zomer nooit meer deze track gedraaid horen worden. Zou juist een goeie afwisseling zijn voor de grote eentonigheid die onder de rest van het (zijn) materiaal bestaat.
Melodie doet me trouwens denken aan DBSTF - Keep it coming. Ook een gigantische bazenplaats nog steeds.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Helemaal mee eens! Zany zou meer van dit soort platen moeten maken, vind dit ook veruit de beste bootleg op Fadedwrote:Alan Walker & Rank 1 - Faded Airwave (Where Are You) (Zany Rework)
Echt een perfecte bootleg, kick is niet te hard of te geforceerd, zweverige synts, niet te snel of te langzaam. Melodie is gewoon lekker origineel gehouden met daarin een perfect gecombineerde break van Rank 1.
Heerlijk gewoon
Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption 
Ecstatic - Utopia blijft ook zooo ontzettend goed, genieten met dit zonnetje joh 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Helemaal mee eens, mag zeker vaker gedraaid worden! Zie het helaas niet zo snel gebeuren...wrote:Ondergewaardeerd plaat: Warface - The Violent Storm
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Degos & Re-Done - Drugs of Choice
Helemaal mee eens.wrote:Degos & Re-Done - Drugs of Choice
A-Drive & MC Rems - Fine Day
Heb ik heel erg met Louder, die is ook baas.wrote:Helemaal mee eens.wrote:Degos & Re-Done - Drugs of Choice
Ja, eens.wrote:View on YouTube
Ik kwam het 'nostalgische topic' toevallig tegen en dat bracht me terug naar Q-base 2011. In de Tillt vs A2 bunker werd deze gedraaid. Je hoort hem zelden, maar ik vind het toch wel heel dik
View on YouTube
View on YouTube
Deze wordt toch niet ondergewaardeerd? Hoor(de) hem zo vaak voorbij komen, ook bij hun zelf (vooral RR).wrote:Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
OT: D-Block & S-te-Fan & Coone - Creation Of Life
-
S
wrote: OT: D-Block & S-te-Fan & Coone - Creation Of Life
The Pitcher ft Lady Faith - Fame
Vind dat veel mensen deze track onderschatten. Nee, het is niet The Pitcher's beste track, maar de melodie kent wel een goede sfeer en voor mij is deze track thuis echt een rustgevend en zweverig nummer.
Vind dat veel mensen deze track onderschatten. Nee, het is niet The Pitcher's beste track, maar de melodie kent wel een goede sfeer en voor mij is deze track thuis echt een rustgevend en zweverig nummer.
Idd, wat een heerlijke kick'swrote:View on YouTube
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Activator VoS en dan met name het nustyle deel 
-
KHardtraxxer
- 266 posts member since 2010
- last seen 19 days ago
Scope DJ - Droid