Ben dus niet de enige die dat vind. Wat een track zeg niet normaal. Is op een of andere manier niet vergelijkbaar met welke andere hardstyle track dan ook. Heel apart sfeertje maar ontzettend goed.wrote:Endymion & Pandorum ft. Frankie McCoy - Under Your Skin
Fijne sounds en wát een sfeer!Jammer dat Endymion in de hardstyle niet nog zo een kunststukje hebben weten te maken.
View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dat is ook logisch Geert aangezien dit ook gemaakt is onder de noemer Hardcore door Endymionwrote:Is op een of andere manier niet vergelijkbaar met welke andere hardstyle track dan ook
Toen dit nummer uit kwam waren ze nog helemaal niet met Hardstyle bezig
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
Vandaar dat ze twee maanden voor de release van Under Your Skin al kwamen met Caught in the Fire en Inexcusablewrote:Dat is ook logisch Geert aangezien dit ook gemaakt is onder de noemer Hardcore door Endymionwrote:Is op een of andere manier niet vergelijkbaar met welke andere hardstyle track dan ook
Toen dit nummer uit kwam waren ze nog helemaal niet met Hardstyle bezig
Het doet voor mij dus niets af aan de originaliteit van de track.
Wat mij betreft de 2 meest ondergewaardeerde tracks van dit jaar:
Sasha F - Afraid of the Dark. Duistere sfeer, fijne kicks, geen overdreven screeches of andere standaard rawelementen. De stijl ervan doet denken aan een wat oudere track!
View on YouTube
Radiance & Mind Dimension - Wait For You. Opnieuw een duistere sfeer, met name in de intro, gevolgd door een onverwachte maar heerlijke melodie in de climax. Dikke kicks ook.
View on YouTube
Sasha F - Afraid of the Dark. Duistere sfeer, fijne kicks, geen overdreven screeches of andere standaard rawelementen. De stijl ervan doet denken aan een wat oudere track!
View on YouTube
Radiance & Mind Dimension - Wait For You. Opnieuw een duistere sfeer, met name in de intro, gevolgd door een onverwachte maar heerlijke melodie in de climax. Dikke kicks ook.
View on YouTube
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
wrote:Wat mij betreft de 2 meest ondergewaardeerde tracks van dit jaar:
Ben het vooral hier erg mee eens. Hele dikke track met een goede drive
Geen idee of ik deze ooit al gespamd heb hier, maar Frontliner ft MC Villain - Who I Am (Scope DJ Remix).
Die plaat heeft alle elementen die ik vet vind in hardstyle. Stevige reverse bass in de midintro, nette vocals, string en choirs in de opbouw, een goede melodie met veel drive en pitchkicks die goed uitgevoerd zijn. Ik snap echt niet dat die plaat niet populairder is.
Die plaat heeft alle elementen die ik vet vind in hardstyle. Stevige reverse bass in de midintro, nette vocals, string en choirs in de opbouw, een goede melodie met veel drive en pitchkicks die goed uitgevoerd zijn. Ik snap echt niet dat die plaat niet populairder is.
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Waarschijnlijk komt dat door het feit dat het een remix is. Het is onvermijdelijk om een remix te vergelijken met het origineel, en ik kan mij herinneren dat toen deze plaat gereleased werd de overgrote meerderheid het origineel beter vond. Het origineel was toch een best aardig hitjewrote:Frontliner ft MC Villain - Who I Am (Scope DJ Remix).
Ik snap echt niet dat die plaat niet populairder is.
Misschien al eens voorbij zien komen ergens in dit topic maar ik vond dat het nog maar eens gezegd moest worden.
View on YouTube
View on YouTube
DIT!
View on YouTube
ik vind deze erg leuk
ik vind deze erg leuk
Deze heb ik voor het eerst gehoord op de Qontinent 2013 bij Coonewrote:DIT!
View on SoundCloud
45:28
Eens! Die is zo verschrikkelijk vet, drivewrote:https://www.youtube.com/watch?v=6W7nJshqbgc
Sasha f & The Strangerz ft Tawar - Suffocate
Live een paar keer gehoord in een set van B-front. Hele vette plaat!
Als er fatsoenlijke kicks onder zouden zitten, zou ik het helemaal met je eens zijn.
wrote:Als er fatsoenlijke kicks onder zouden zitten, zou ik het helemaal met je eens zijn.
View on YouTube
Maakt niet uit hoe goed die nu gewaardeerd wordt
Die is nog niet eens uitwrote:View on YouTube