JDX - It's Showtime (Magic City Anthem 2011)
Zo mooi

Zo mooi
Hoorde 'm vandaag nog en vind 'm de eerste 8 tellen echt episch maar daarna gaat ie echt de verkeerde kant in imo.wrote:Noisecontrollers & Alpha Twins - Moonraker![]()
![]()
![]()
Wat een epische melodie blijft dat, en toch naar mijn inziens veel te weinig credits gekregen.
Die melodie is goud
wrote:Ja die zijn helaas niet heel geweldig inderdaad.wrote:Omdat kicks
Oja?wrote: HWSOrigins, tracks hebben allemaal een nieuwe mixdown en master gekregen
Bazentrack idd !wrote:Gunz For Hire - The Cycle
Hoop deze ooit nog live te horen
Samen met Mysterias zn beste track.wrote:View on YouTube
Beste kicks die B-Front ooit geproduceerd heeft, gruwelijke sfeer, immens veel drive, gave vocals die een beetje vaag en niet overdone zijn, super kickrolls en erg duister maar toch geeft het me een blij gevoel.
Ja. 100% mee eens. Ik vind het onbegrijpelijk dat deze plaat zo weinig wordt gedraaid en geluisterd vergeleken met andere b-front trackswrote:Doe mij maar Virus. Vind ik zijn beste.
Frequencerz hebben Recession nog best vaak gedraaid. Super nummertjewrote:The Prophet - Recession/My Religion, nee niet dezelfde release maar zijn vette platen, worden alleen nooit gedraaid
Recession is in die jaren echt ontzettend vaak gedraaid. Niet echt ondergewaardeerd imowrote:Frequencerz hebben Recession nog best vaak gedraaid. Super nummertjewrote:The Prophet - Recession/My Religion, nee niet dezelfde release maar zijn vette platen, worden alleen nooit gedraaid![]()
Helemaal mee eens, over drive en een echte 'rave-feel' gesprokenwrote:Wat ik niet snap is dat deze niet meer gedraaid is:
View on YouTube
Geweldig nummer, luister deze nog erg vaak.
Niet helemaal mee eens dat dit een 'Ondergewaardeerde' plaatwrote:Alphaverb - Dream Or Reality
Dan ben ik zeer benieuwd door wie allemaal? Heb deze sinds Intents 2012 niet gehoordwrote:Niet helemaal mee eens dat dit een 'Ondergewaardeerde' plaatwrote:Alphaverb - Dream Or Reality
Word nog regelmatig gedraaid geloof ik ( tot zover oude platen nog worden gedraaid)