Zowel The Crew als The Revolution van Zatox & Vamper
The Crew is wel vaak gedraaid maar met deze ben ik het met je eens. Drive.wrote:The Revolution van Zatox & Vamper
The Crew is wel vaak gedraaid maar met deze ben ik het met je eens. Drive.wrote:The Revolution van Zatox & Vamper
Kende ik nog niet, heel vet!wrote:Degos & Re-Done - Bite My Shit
Vroggah veel geluisterd, heerlijke plaat inderdaad!wrote:Een van de eerste hardstyle platen die ik ooit gehoord heb![]()
Heerlijke plaat alles klopt gewoon
View on YouTube
wrote:Cold rocking (gostosa remix)
Zijn toch aardig grijs gedraaid.wrote:DJ Phil Ty - The Winner Is (TNT Remix)
Die melodie
Precies. Een van me favoriete tracks van dit jaar. Die andere, Right Now ofzo krijgt veel aandacht maar No Fear is 10x beter.wrote:The R3belz & Typhoon - No Fear. Ik snap er echt geen zak van dat deze niet gewaardeerd lijkt te worden.
Super sfeertje, eindelijk weer die machine-sounds terug in een track van The R3belz, en de track heeft mijns inziens prima kicks. En het is weer eens een track waar ik het gevoel bij heb dat het gruwelijk goed in elkaar steekt en dat er echt een idee achter zit.
Bazige plaat inderdaad, dat ie die vanavond maar draaitwrote:Ik zag Ghoulish delight hier een paar keer langs komen, eigenlijk is dit de track die het meest ondergewaardeerd wordt...
View on YouTube