Dit is zowat hetzelfde als over 3 jaar De Dikke Vette Bassplaat hier plaatsenwrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Haha wellicht, maar blijf t jammer vinden dat ik hem iig bog niet live heb mogen horen en nu nergens meer voorbij zie komen :p
Ik zeg: Toneshifterz op de Tijdmachinewrote:Vandaag de Magic City 2010 CD geluisterd en daar kwamen deze tracks langs. Die mogen wat mij betreft wel eens in setjes langs komen :
Niet helemaal mee eenswrote:Josh and Wesz- Let's Get Durty
OT:
G-Style Brothers - Dark Noisez
Noizy Boy & Clyderman - Man Made Drug (Geck-o Remix)
Iedereen is altijd lyrisch over soul train, en deze plaat in dezelfde style hoor je niemand over. Hij is niet zo perfect als soul train, maar wel heeeel fijn.
Iedereen is altijd lyrisch over soul train, en deze plaat in dezelfde style hoor je niemand over. Hij is niet zo perfect als soul train, maar wel heeeel fijn.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Supervette track is dat ja 
wrote:Donkey Rollers - Justice 4 All
Ja zal paar jaar geleden wel af en toe voorbij gekomen zijn, niet wat ik me kan herrinneren in ieder geval, maar ik hoor 'm nu echt NOOIT meer.
DOH...wrote:Ja zal paar jaar geleden wel af en toe voorbij gekomen zijn, niet wat ik me kan herrinneren in ieder geval, maar ik hoor 'm nu echt NOOIT meer.
Hoe veel tracks uit 2009 hoor jij nog wel regelmatig dan? Die zijn denk ik op één, misschien twee handen te tellen
Ja dat is wel waar inderdaad. Maar snap echt niet waarom zulke platen niet meer gekozen worden. Zorgt gelijk voor meer variatie in een set.
-
N
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Ondergewaardeerde producer: The Vision
-
A
Coone ft. D-Block & S-te-Fan - Crank, pure nostalgie voor mij 
View on YouTube
Ghiesz - Angel
Zit volgens mij ook niet bij een label ofzo, maar ik vind het wel een lekker nummer
Ghiesz - Angel
Zit volgens mij ook niet bij een label ofzo, maar ik vind het wel een lekker nummer
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Klinkt best vet 
Toch wel atmozfears - supernatural
DBSTF ft. Isaac // Music Is Why 
Miss Tess X - My Beautifull Things
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
ik zie zelden iemand die Ghiesz kent, die gozer maakt toch soms lekkere euforische tracks!wrote:View on YouTube
Ghiesz - Angel
zoals deze ook
View on YouTube
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Zany - Angel of the Sun
Geen idee of dat ooit een 'hitje' is geweest maar deze track kan nog makkelijk mee tegenwoordig vind ik.
Geen idee of dat ooit een 'hitje' is geweest maar deze track kan nog makkelijk mee tegenwoordig vind ik.