Ik vind Peace at Last vetter.wrote:http://www.youtube.com/watch?v=lDsAN8sXNnA
D-Block & S-Te-Fan - Bad People
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Mag van mij ook wel vaker geboekt worden ja.wrote:Chris One vind ik trouwens echt een ondergewaardeerde artiest.
Music To Be Heard!wrote:wrote:Second Identity - Karma CircleAlien Intelligence ook.
-
DHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Oct 2015
Precies dit.wrote:Chris One vind ik trouwens echt een ondergewaardeerde artiest.
The machine ook trouwens.
wrote:Chris One vind ik trouwens echt een ondergewaardeerde artiest.
Eens, hele vette platen maakt hij.wrote:Mag van mij ook wel vaker geboekt worden ja.wrote:Chris One vind ik trouwens echt een ondergewaardeerde artiest.
Verrassend genoeg draaide Wildstylez deze nog op Dream Village.wrote:Zany - Symphonic Feedback (Titan Remix)
Crypsis and Kold Konexion - Dust in Your Eyes
-
A
Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream 
Ik vind dat altijd zon domme tekst: When they fall asleep, will robots dream about electric sheep? 
Thyron - Hell's fire. Net weer even geluisterd. Steekt echt heel erg goed in elkaar. En al helemaal voor iemand van 16 jaar.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Headhunterz - Headshot
Vind dat echt een dikke plaat, maar zou toch wel een edit willen zien met iets sterkere kicks
.
Vind dat echt een dikke plaat, maar zou toch wel een edit willen zien met iets sterkere kicks
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik kan die track niet eens op youtube vinden. Niet echt heel raar dat hij dan ondergewaardeerd is.wrote:Thyron - Hell's fire. Net weer even geluisterd. Steekt echt heel erg goed in elkaar. En al helemaal voor iemand van 16 jaar.
-
TArtiest
- 228 posts member since 2013
- last seen Sep 2015
Hahawrote:Ik kan die track niet eens op youtube vinden. Niet echt heel raar dat hij dan ondergewaardeerd is.wrote:Thyron - Hell's fire. Net weer even geluisterd. Steekt echt heel erg goed in elkaar. En al helemaal voor iemand van 16 jaar.
View on SoundCloud
11:20
Officiele previews komen snel..
Haha ik ken de track inderdaad alleen maar van die B-front set, maar heb er echt niemand over gehoord. Snap je punt natuurlijk wel.
-
S
D-Block & S-te-Fan vs Coone - Creation of Life
Dit!wrote:D-Block & S-te-Fan vs Coone - Creation of Life
Omegatypez & The Vision - Calling.
Echt een ontiegelijke bazenplaat. Helaas ook echt het enige goede wat ik van Omegatypez op kan noemen
Echt een ontiegelijke bazenplaat. Helaas ook echt het enige goede wat ik van Omegatypez op kan noemen
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Djanny - La Onda (Max B Grant vs. Djanny Swiss Mix)
View on YouTube
View on YouTube
-
S
Zany & The Pitcher - Guardian Angel
En
A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix), 2-Sidez alike materiaal
En
A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix), 2-Sidez alike materiaal
Klassieker inderdaadwrote: A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix)
-
S
Heb'm maar in m'n mixje geqknaltwrote:Klassieker inderdaadwrote: A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix)
Stainless Steel - MXN#03