B-Front - Darkside
Zie hem nooit voorbij komen.
Geld voor zo'n beetje alle releases van hem op A2 Records...wrote:B-Front - Darkside
Tja, vind t ook een lastige hoor, met die plaat... want A Hardstyle Song vind ik wel meer sfeer hebben, maar aan de andere kant valt die wel helemaal weg in de break. Mediterraneo Dub knalt wat meer door...wrote:Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
Was een free release voor zo ver ik me kan herinnerenwrote:Geld voor zo'n beetje alle releases van hem op A2 Records...wrote:B-Front - Darkside
Sorry my bad, maar was toch wel in de periode dat hij bij A2 zat?wrote:Was een free release voor zo ver ik me kan herinnerenwrote:Geld voor zo'n beetje alle releases van hem op A2 Records...wrote:B-Front - Darkside
Magic zit bij Become The Sky, 1.000.000 stars bij Godz Powerr.wrote:Frontliner & B-Front - 1000000 stars. Heb het idee dat die track ernstig overschaduwd is door Magic in die EP. Wat natuurlijk logisch is, maar 1000000 Stars is echt wel een dikke track!
Ik zie het nu ook ja, maar ik geloof dat Magic en Become The Sky wel tegelijk met de Goz Powerr EP kwamen? Of heb ik het nu mis?wrote:Magic zit bij Become The Sky, 1.000.000 stars bij Godz Powerr.wrote:Frontliner & B-Front - 1000000 stars. Heb het idee dat die track ernstig overschaduwd is door Magic in die EP. Wat natuurlijk logisch is, maar 1000000 Stars is echt wel een dikke track!
De hele EP eigenlijk wel.wrote:Bioweapon & Toneshifterz - Future of Noize
Zaten iets van 2 weken tussenwrote:Ik zie het nu ook ja, maar ik geloof dat Magic en Become The Sky wel tegelijk met de Goz Powerr EP kwamen? Of heb ik het nu mis?wrote:Magic zit bij Become The Sky, 1.000.000 stars bij Godz Powerr.wrote:Frontliner & B-Front - 1000000 stars. Heb het idee dat die track ernstig overschaduwd is door Magic in die EP. Wat natuurlijk logisch is, maar 1000000 Stars is echt wel een dikke track!Ik hoor 1000000 Stars iig nooit voorbij komen, vind het best wel zonde.
Zeker wel, nooit veel gehoord die trackswrote:De hele EP eigenlijk wel.wrote:Bioweapon & Toneshifterz - Future of Noize
idd. en The Darkside van B-front ookwrote:B-Front - Development
De profeet draaide die heerlijke mash up met Just as Easy nog op Qlimax hoorwrote:Noisecontrollers - Attack Again
Dit nummer is 1 maandje een beetje overhyped geweest en toen gingen mensen zeiken dat hij teveel werd gedraaid.... Helaas is hij daarna bijna nooit meer gedraaid want het is echt een top nummer.
Ja maar dat is de mash-up, Die vind ik overigens ook echt chill maar gewoon de track zelf attack again word amper nog gedraaid. helaaswrote:De profeet draaide die heerlijke mash up met Just as Easy nog op Qlimax hoorwrote:Noisecontrollers - Attack Again
Dit nummer is 1 maandje een beetje overhyped geweest en toen gingen mensen zeiken dat hij teveel werd gedraaid.... Helaas is hij daarna bijna nooit meer gedraaid want het is echt een top nummer.