Donkey Rollers - Metro / Overcome
Overcome zeker, een van de beste Donkey tracks if you ask me. Metro ook wel ondergewaardeerd ja.wrote:Donkey Rollers - Metro / Overcome
Overcome zeker, een van de beste Donkey tracks if you ask me. Metro ook wel ondergewaardeerd ja.wrote:Donkey Rollers - Metro / Overcome
Ik vind hem ook beter dan Inner Creativity, die je wel super vaak ziet/zagwrote:B-Front - Musical Analysis. Hoor ik echt nooit, terwijl het voor mij 1 van de beste nummers dit jaar is
Ja als we zo gaan beredeneren weet ik er nog wel een paar.wrote:Ik vind hem ook beter dan Inner Creativity, die je wel super vaak ziet/zagwrote:B-Front - Musical Analysis. Hoor ik echt nooit, terwijl het voor mij 1 van de beste nummers dit jaar is
Ja oke, zou hem verder ook niet super ondergewaardeerd noemen ofzowrote:Ja als we zo gaan beredeneren weet ik er nog wel een paar.wrote:Ik vind hem ook beter dan Inner Creativity, die je wel super vaak ziet/zagwrote:B-Front - Musical Analysis. Hoor ik echt nooit, terwijl het voor mij 1 van de beste nummers dit jaar is
Ik dus ook. Die melodie en de opbouw daar naartoewrote:Ik vind hem ook beter dan Inner Creativity, die je wel super vaak ziet/zagwrote:B-Front - Musical Analysis. Hoor ik echt nooit, terwijl het voor mij 1 van de beste nummers dit jaar is
Okeeeeej..., dat weten we ook vanaf nuwrote:Psyko Punkz & Coone - The Words![]()
is zeker mijn nummer 2 van 2011
Is echt niet ondergewaardeerd hoor!wrote:Dominator (Slim Shore remix)
als ik random setjes bekijk staat deze er heel vaak niet tussen, kan het ook fout hebben en q-base kan ik nog niet naartoewrote:Is echt niet ondergewaardeerd hoor!wrote:Dominator (Slim Shore remix)
Op Q-Base 2 keer, misschien wel 3 keer, voorbij horen komen.
Hoezo?wrote:Okeeeeej..., dat weten we ook vanaf nuwrote:Psyko Punkz & Coone - The Words![]()
Hier op Hardtraxx is het motto: hoe harder hoe beterwrote:Hoezo?wrote:Okeeeeej..., dat weten we ook vanaf nuwrote:Psyko Punkz & Coone - The Words![]()
Zit pas sinds vandaag bij Hardtraxx... Hebben jullie wat tegen dat nummer ofzo?