Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Nee, dat plaatje is niet ondergewaardeerd.
Geef dan eens een voorbeeld van een set waarin hij nog recentelijk is gedraaid?wrote:Nee, dat plaatje is niet ondergewaardeerd.
Dat een plaatje niet gedraaid word wilt niet zeggen dat hij ondergewaardeerd iswrote:Geef dan eens een voorbeeld van een set waarin hij nog recentelijk is gedraaid?wrote:Nee, dat plaatje is niet ondergewaardeerd.
.wrote:Daarom zei ik ook bijna alle tracks ouder dan 6 maand zijn dan ondergewaardeerd. Want in heel veel setjes worden alleen maar promo's en tracks gedraaid die nog niet zo lang uit zijn.
Nouja ik hoor niemand het er meer over hebben en wordt bovendien nooit meer gedraaid, terwijl ik het toch een heerlijk nummer vind.. misschien dat de meningen daar dan over verschillen en dat de meesten het maar niks vinden, dan snap ik wel dat jullie hem niet ondergewaardeerd vindenwrote:Dat een plaatje niet gedraaid word wilt niet zeggen dat hij ondergewaardeerd iswrote:Geef dan eens een voorbeeld van een set waarin hij nog recentelijk is gedraaid?wrote:Nee, dat plaatje is niet ondergewaardeerd.
En met wat Lyst zegt ben ik het helemaal eens.. promo's zijn natuurlijk leuk, maar momenteel heb ik het gevoel dat we er een beetje overspoeld mee worden en als je dan vaak setjes meeneemt dan ben je al een beetje uitgekeken op sommige tracks eer ze officieel gereleased zijn.. er zou dus meer aandacht geschonken mogen worden aan de wat oudere tracks
Die uitleg vind ik wel sterk.wrote:Een plaat is ondergewaardeerd, als veel mensen de plaat niet kennen, maar zodra ze de plaat horen ze hem wel vet vinden.
Deepack - The Prophecy(Luna remix)
Psyko Punkz & Sound Freakerz - Voices
gatver zeg wat een afschuwelijke climax
Deze is wel ondergewaardeerd:
View on YouTube
en heel veel spul van Killaheadz en Stylemasters is ook ondergewaardeerd.
bijv:
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by RobertV on , edited 1 time in total.
Arboza & Solutio - The Tree Of Life is ook zoooooooo ondergewaardeerd. Echt een supermooi nummer juist en dan nog die geile Solutio kicks er onder 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Sowieso een uitermate sterke release imo die je eigenlijk zelden tegen komt, Revenge, Tree Of Life, Warpath, Bonkers. Luisterde ze zelf regelmatig, maar echt veel mensen hoor je er niet over.wrote:Arboza & Solutio - The Tree Of Life is ook zoooooooo ondergewaardeerd. Echt een supermooi nummer juist en dan nog die geile Solutio kicks er onder
Idd! Mss niet het meest kwalitatief maar wel dikwrote: Deze is wel ondergewaardeerd:
View on YouTube
Die remix van DJ Anny is ook heel vet 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Zany - The Fairy Legend
Geck-o & Sinith - Full Force(beide mixen) 
Showtek - Seid Ihr Bereid (2007 Mix)
Showtek - Early Soundz
Zany - Conceptions
Zany - Animated Audio
Showtek - Early Soundz
Zany - Conceptions
Zany - Animated Audio
Animated Audio ondergewaardeerd? Die wordt toch echt vrij regelmatig nog gedraaitwrote:Showtek - Seid Ihr Bereid (2007 Mix)
Showtek - Early Soundz
Zany - Conceptions
Zany - Animated Audio
Oke dan is dat bij mij ontgaanwrote:Animated Audio ondergewaardeerd? Die wordt toch echt vrij regelmatig nog gedraaitwrote:Showtek - Seid Ihr Bereid (2007 Mix)
Showtek - Early Soundz
Zany - Conceptions
Zany - Animated Audio
ja mij ook, hoor die plaat echt bijna nooit terwijl hij zo dik iswrote:Oke dan is dat bij mij ontgaanwrote:Animated Audio ondergewaardeerd? Die wordt toch echt vrij regelmatig nog gedraaitwrote:Showtek - Seid Ihr Bereid (2007 Mix)
Showtek - Early Soundz
Zany - Conceptions
Zany - Animated Audio.
Idd en Conceptions is ook een dikke plaat!