Maar een goede interviewer is wel het halve werk.wrote:lekker boeiend of het nou een goede interviewer is of niet, wees blij met wat er is...
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
+1wrote:Idd die interviewer is echt een paling eerste klas.wrote:leuk idee, jammer van de slecht voorbereiding van de intervieuwer
Precies! Boeit dus heel veel. Kijk liever naar een item waar ik om moet lachen of wat ik echt boeiend vind door wat er gezegd wordt in plaats van waar ik me kapot aan erger.wrote:Maar een goede interviewer is wel het halve werk.wrote:lekker boeiend of het nou een goede interviewer is of niet, wees blij met wat er is...
-
J
- 4 posts member since 2009
- last seen Jan 2010
+1wrote:Gast waar maak je je druk om hahawrote:http://www.videocopilot.net/tutorials/fracture_design/
Iemand dit al opgevallen? Vergelijk die intro eens met die tut(je kunt m zien door op t grote plaatje te gaan staan met je muis)
Vet om de studios te zien! Zo... volle bak in de Time-Out, is het altijd zo?
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 6 days ago
Meestal wel jawrote:+1wrote:Gast waar maak je je druk om hahawrote:http://www.videocopilot.net/tutorials/fracture_design/
Iemand dit al opgevallen? Vergelijk die intro eens met die tut(je kunt m zien door op t grote plaatje te gaan staan met je muis)
![]()
Vet om de studios te zien! Zo... volle bak in de Time-Out, is het altijd zo?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
idd vaak wel, maar je hebt ook van die dagen dat er helemaal geen zak te doen is
Was dit nou weer voor vage reactie. Ik maak me helemaal nergens druk om hoe kom je daar nou weer bijwrote: Gast waar maak je je druk om haha
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Het is een forum,, dat is 50% ontopic 25% offtopic en 25% Spamm (maar meestal meerwrote:Was dit nou weer voor vage reactie. Ik maak me helemaal nergens druk om hoe kom je daar nou weer bijwrote: Gast waar maak je je druk om hahaViel me gwn op.
whaha die interviewer, wel grappig hoe die studio's eruit zien 
-
KHardtraxxer
- 122 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
get a lifewrote:Het is een forum,, dat is 50% ontopic 25% offtopic en 25% Spamm (maar meestal meerwrote:Was dit nou weer voor vage reactie. Ik maak me helemaal nergens druk om hoe kom je daar nou weer bijwrote: Gast waar maak je je druk om hahaViel me gwn op.
)