Even opgezocht, HWS was het 1e Hardstyle evenement in de Ziggo.Zamble wrote:Ja precies, maar doelde meer op hardstyle gerelateerde feesten.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Dat zegt hij toch.Ivey Jones wrote:Even opgezocht, HWS was het 1e Hardstyle evenement in de Ziggo.Zamble wrote:Ja precies, maar doelde meer op hardstyle gerelateerde feesten.
Inderdaad haha.MelvinFR wrote:Dat zegt hij toch.Ivey Jones wrote:Even opgezocht, HWS was het 1e Hardstyle evenement in de Ziggo.Zamble wrote:Ja precies, maar doelde meer op hardstyle gerelateerde feesten.
View on YouTube
De 1e keren luisteren pakte ie me niet zo, maar bij nader inzien is het toch wel een erg gave melo
De 1e keren luisteren pakte ie me niet zo, maar bij nader inzien is het toch wel een erg gave melo
View on YouTube
Deze vind ik zo ontzettend dik inmiddels, gewoon lomp raggen, zonder dat het een saaie 13/12 raw plaat is.
Deze vind ik zo ontzettend dik inmiddels, gewoon lomp raggen, zonder dat het een saaie 13/12 raw plaat is.
-
V
- 9 posts member since 2017
- last seen Apr 2017
headhunterz ft. audiofreq - breakout.
Toen die plaat gereleased werd was het toch een nieuwe soort sound, nu tijdje later bleek dat de heren de tijd toch vooruit waren, fijn plaatje!
Toen die plaat gereleased werd was het toch een nieuwe soort sound, nu tijdje later bleek dat de heren de tijd toch vooruit waren, fijn plaatje!
Regain & Delete - Always Angry.
Sloeg 'm eerst altijd over in m'n afspeellijst, maar vind 'm nu toch wel erg vet met die dikke kicks.
Sloeg 'm eerst altijd over in m'n afspeellijst, maar vind 'm nu toch wel erg vet met die dikke kicks.
-
KHardtraxxer
- 186 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Donkeyrollers & Noisecontrollers - Human enemy
Voor het eerst gehoord op Rebirth en toen vond ik het echt helemaal niks. Daarna paar keer gehoord, maar nog steeds niet. Maar hoe vaker ik hem hoorde, hoe meer ik hem ging waarderen. Zeker als je op een gegeven moment 'snapt' hoe de plaat in elkaar zit. Geniaal
Voor het eerst gehoord op Rebirth en toen vond ik het echt helemaal niks. Daarna paar keer gehoord, maar nog steeds niet. Maar hoe vaker ik hem hoorde, hoe meer ik hem ging waarderen. Zeker als je op een gegeven moment 'snapt' hoe de plaat in elkaar zit. Geniaal
Zo vet dat je de titel niet meer weet of wie hem heeft gemaaktoot wrote:Intents anthem van vorig jaar
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 9 hours ago
Bijna alle oude Theracords platen
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Phuture Noize - The Worlds Beyond
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 5 days ago
Vond het Intents anthem eerst niet heel boeiend, maar ben hem ondertussen toch wel heel erg vet gaan vinden