Die breakziekebaard wrote:Bass Modulators - Freaqs By Night
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Williams Syndrome - Limbo, hoorde hem voor het eerst in HWS 14, vond het een plaat met aparte vocals op een of andere manier, heb hem nu wel vaak op staan 
Regain - Broken
Vond de vocalen eerst erg storend, maar kan ze inmiddels wel waarderen
Vond de vocalen eerst erg storend, maar kan ze inmiddels wel waarderen
DJ Thera - Kill To Survive
Vond het eerst één van de mindere platen van het album, maar kan hem nu wel waarderen.
Vond het eerst één van de mindere platen van het album, maar kan hem nu wel waarderen.
Alien T - Hammer Of The Devil
Frequencerz & Titan - Getting Off (vond het op zich geen slechte plaat, maar vind hem nu een stuk vetter doordat ik me minder aan de vocals stoor)
Frequencerz & Titan - Getting Off (vond het op zich geen slechte plaat, maar vind hem nu een stuk vetter doordat ik me minder aan de vocals stoor)
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
warface & the geminizers - path to extinction
Radical Redemption - Watch Yourself (The Pitcher Remix)
Deze ja, heerlijke drive.Spitta wrote:Act of Rage - Brain Confusion
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 7 hours ago
Hoe vaker ik die hoor hoe beter die wordt.Hyperactive wrote:Radical Redemption - Watch Yourself (The Pitcher Remix)
Heb dat eigenlijk best vaak bij nummers van The PitcherPipa wrote:Hoe vaker ik die hoor hoe beter die wordt.Hyperactive wrote:Radical Redemption - Watch Yourself (The Pitcher Remix)
Sub Sonik - go!, geen idee hoe het kan. Na al die keren live horen vind ik hem nu pas leuk terwijl ik me er eerst aan ergerde. Ook zit ik al heel de tijd met dat melodietje van Act of Rage zijn remix van I Spit On You in mn hoofd, terwijl ik die eerste echt zwaar kut vond
-
H
Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar
E-Force - Blood Written 
Edit: Oh dat heb ik op de vorige pagina ook al gepost
Edit: Oh dat heb ik op de vorige pagina ook al gepost
Adaro & Digital Punk - Whiplashed. Zit toch wel een erg lekkere drive in.
Noisecontrollers & Bass Modulators - Solar
Eerst vond ik hem ronduit kut, maar door die docu ben ik hem toch wel gaan waarderen.
Eerst vond ik hem ronduit kut, maar door die docu ben ik hem toch wel gaan waarderen.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
Vazard - zimersion
Track viel me eerst niet zoveel op, maar nadat hij hier op hardtraxx meerdere keeren de hemel in werd geprezen ben ik er toch wat beter naar gaan luisteren. En nu kan ik die track heel erg waarderen
Track viel me eerst niet zoveel op, maar nadat hij hier op hardtraxx meerdere keeren de hemel in werd geprezen ben ik er toch wat beter naar gaan luisteren. En nu kan ik die track heel erg waarderen
Ran-D & E-Life - Firestarter
Vond hem enorm standaard in het begin, nu nog wel maar krijg hem toch al dagen niet uit men hoofd
Vond hem enorm standaard in het begin, nu nog wel maar krijg hem toch al dagen niet uit men hoofd
D-Sturb - Untill It's Gone. Heeft mij de eerste paar keer luisteren niet echt overtuigd. Nadat ik hem een paar keer op een festival heb gehoord, vind ik hem nu (al een tijdje) echt een vet nummer