Dj Thera & Phrantic - Ammunition 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Geniale plaat ja!Mitzinator wrote:Frontliner & Radical Redemption - Frontliner & Radical Redemption
-
A
Atmozfears & Energyzed - Rapture

Niet zo tof is te zwaar, maar vond REM sleep in het begin lang niet zo vet als nu. De nogal simpele intro vond ik toen niet zo veel aan maar nu
. Zeker één van mijn favorieten op 't moment.
-
A
Eigenlijk bijna alles van Warface. Simpelweg omdat ik z'n kicks ben gaan waarderen. Kan nog wel beter, maar ik vind het wel lekker 
The Pitcher & Slim Shore ft. Sam Lemay - Forever Young. (Al is "helemaal weg van" wat overdreven, vind 'm wel een stuk leuker dan eerst)
Helemaal weg van zijn valt mee, maar ik vond Typhoon - Loud Noizes eerst niks, maar nadat ik The Anchorman had gezien tijdje terug, ben ik hem weer gaan opzoeken en het is eigenlijk best wel een lekker plaatje nu 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Had ik dus ook! hoorde 'm onderweg naar de mac in de auto bij een kameraadDelt-A wrote:The Pitcher & Slim Shore ft. Sam Lemay - Forever Young. (Al is "helemaal weg van" wat overdreven, vind 'm wel een stuk leuker dan eerst)
-
A
Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix). Geen idee waarom maar ik vind t ineens een mooi nummer, melodie pakt me helemaal 
Had ik met Never Say GoodbyeAndyAsteroids wrote:Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix). Geen idee waarom maar ik vind t ineens een mooi nummer, melodie pakt me helemaal
The Pitcher - Underwater heb ik de laatste tijd herontdekt
gekkaa wrote:Lose your mind
Zelfde kansloze niveauniveautje theracords & spoontech en frenchcore/terror.
Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
vond m in het begin niet zo veel aan maar heb 'm de laatste tijd weer een aantal keer voorbij horen komen waarna ik m toch best kan waarderen
vond m in het begin niet zo veel aan maar heb 'm de laatste tijd weer een aantal keer voorbij horen komen waarna ik m toch best kan waarderen
Heerlijke track ja!brianfct65 wrote:Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
E-force heeft hem geremixt las ik in een ander topic, kan niet wachten om de remix live te horen..
Vond E-force & Frequencerz - Men Of Steel eerst niet zo'n boeiende plaat maar ben er nu helemaal weg van wat een melo en heerlijk drive zit er in die track
-
MHardtraxx Veteran
Phuture Noize & Chris One - #Haters
-
A
Warface & Crypsis - Meridian, vond er eerst niet zoveel speciaals aan maar die melodie pakt me ineens helemaal, wát een vet nummer 
Chris One - Advocating Violence , zaterdag voor het eerst live gehoord. Heerlijke diepe kicks.
-
MHardtraxx Veteran
Bass Modulators - Freaqs By Night 
Het is geen Hardstyle, maar Slum Village - Fall In Love (Moody Good Remix) vind ik echt gruwelijk, ondanks dat ik hem eerst vrij matig vond.
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
frontliner & zany - shock
achter de pc was t wel een lache nummer maar niet een die bleef hangen. tijdens qlimax hoorde ik een herkenbaar nummer maar kon niet 1 2 3 bedenken welke het was. toen ineens die melodie erin kwam, goed hard, vond ik hem echt vet klinken
achter de pc was t wel een lache nummer maar niet een die bleef hangen. tijdens qlimax hoorde ik een herkenbaar nummer maar kon niet 1 2 3 bedenken welke het was. toen ineens die melodie erin kwam, goed hard, vond ik hem echt vet klinken
The Pitcher - Ain't Nobody, vocals vind ik iets te vaak terugkomen in het nummer, maar die melodie ben ik echt super gaan vinden 
Nico & Tetta - Restart the Party (Digital Mindz & Riiho 2014 Remix)
Niet dat ik m eerst niet tof vond, maar vond die kicks maar wat vaag. Toch eigenlijk wel een heel vet nummer, kicks hadden wel wat meer laag kunnen hebben, maar de sound van die kicks is toch wel heel tof (als die mid-intro begint
). Verder gewoon een energiek plaatje 
Niet dat ik m eerst niet tof vond, maar vond die kicks maar wat vaag. Toch eigenlijk wel een heel vet nummer, kicks hadden wel wat meer laag kunnen hebben, maar de sound van die kicks is toch wel heel tof (als die mid-intro begint